Tiller Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Var på ferie i USA og besøkte venner og familie for et års tid siden. Knippsa litt bilder av div. biler jeg så der Doug Heffernan Tøff Tøffesen FINE veier So close, but yet so far... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Leiebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Hva slags typer er det som kjører rundt i slike "monstertruckbiler"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Mye gromt her Skjønner ikke helt det stuket med max heva biler med ca 30" hjul da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 for og være prikkete jobber Doug Heffernan i IPS (international parcel service) og detta er ikke bra xD har missforstått senking av bilen xD men mye annet artig og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Synnes denne var den drøyeste. Holdt på å få hakeslepp når jeg kjørte forbi dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 for og være prikkete jobber Doug Heffernan i IPS (international parcel service) Han vet nok det, men ips skal liksom være etterligning av ups. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Stemmer det. hehe. Man tenker bare på Doug med en gang en ser en slik bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Synnes denne var den drøyeste. Holdt på å få hakeslepp når jeg kjørte forbi dem Prøv å få den godkjent i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå