B3KK15 Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Skulle montere senkefjærene mine fram en dag her så tok da ut fjærbeine. Men da jeg satte på fjærklemmer (?) og skulle komprimere fjæra så fulgte støtdempern liksom med ned? det er da vel ikke normalt eller? skulle gjærne visst det så jeg ikke kjøper nye og det er samme tullet.
Olelink Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Demperen er vel utslitt. På tide med ny (evt nye)
ingard Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Skjønner ikke helt hva du mener her. Når du har alt ute slik så kan du jo bare dra demperstanga opp og ned og se om det er mye motstand eller ikke.
OLEZZ Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Det hender at fjøra sitter "rusta" fast på dempern i bunn. Prøv å slå med hammer og skrutrekker på bunnen av fjøra, slik at de blir adskilt. Hvis jeg har forstått deg riktig da?
B3KK15 Skrevet November 11, 2010 Forfatter Skrevet November 11, 2010 neia fjøra er ikke rusta fast, går å bryte med brekkjern å få gløppe. Normalt skal det vel bli det når man komprimerer fjøra? Men lurte vel egentlig på om dette var normalt siden jeg ikke fikk mangel på eu'n på mandag, men det er det tydligvis ikke så da får det bli nytt.
Magnus M Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Ser ikke helt problemet her. Du skrur sammen fjøra med klemmene helt til det ikke er noe spenn igjen mot skåla. Så skrur du av muttern i toppen, bort med skåla og ut med den gamle fjøra.
Morty999 Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 er noen dempere som er slik. har vært borti det selv.. de kan være litt vrange de blir dratt ned litt.. men er ikke noe fare igrunn.. bare å skru sammen mer eller event skru av muttern og la det sprette avgårde jeg pleier å gjøre sistnevnte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå