NBCustom Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10010974 veit ikke hva jeg skal si, håper seriøst ikkke BMW blir seende slik ut i framtida, fy så grelt
Mikael-B Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Husk at den fortsatt er på utviklingsstadiet, som de sier i artikkelene kommer den til å endres mye før den settes i produksjon.
in2you Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 What?! Denne er jo grisefet!! Er den kuleste miljøbilen eg har sett i alle fall
OLEZZ Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Ser ut som bilen er på vei til å drepe deg når den er sort matt.
Jørgen Lie Skrevet November 11, 2010 Skrevet November 11, 2010 Denne tror jeg faktisk at jeg likte ! Alle fall ved første øyekast.. Om de forandrer litt på linjene bake, så blir den kanskje enda bedre.. Syns den så litt "klumpete" ut der, samt noe som ikke stemte heeeelt på fronten.. MEN, den så jo ufattelig sint ut da ! Fresht at BMW også prøver seg på den biten der. 0-100km/t på 4,8 sekunder er jo greit da, samt 800nm Blir spennende å se !
Lars89 Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Blir spennende å se hva soom blir det endelige reslutatet av dette. Liiit skeptisk til motorvalget (om det blir det), men verden går framover antar jeg... Forbrenningsmotoren er en tresylindret turbodiesel på 1,5 liter.
Kristian H. Foss Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Den kommer også med M20 kompressor som ekstrautstyr har jeg hørt. Sykt fet i matt svart!
EirikL Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Miljøbiler er noe forbannet tull, så lenge de ikke blir drevet av en hydrogenmotor med vann som utslipp! Batterier meg både her og der! Pøh! Problemet denne bilen har, er at den er stygg som arvesynden som konsept og den blir neppe mye bedre etter at den kommer i produsjon. Dette er uttalt på generell basis uten å ha ha interesse for å sette meg inn i hvordan denne bilen vil fungere, bare for å ha det sagt. Jeg vet best og sånn er det bare!!!
winchester Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Miljøbiler er noe forbannet tull, så lenge de ikke blir drevet av en hydrogenmotor med vann som utslipp! Batterier meg både her og der! Pøh! Problemet denne bilen har, er at den er stygg som arvesynden som konsept og den blir neppe mye bedre etter at den kommer i produsjon. Dette er uttalt på generell basis uten å ha ha interesse for å sette meg inn i hvordan denne bilen vil fungere, bare for å ha det sagt. Jeg vet best og sånn er det bare!!! :applause: Den ser jo ut som en transformer!
Z1 Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Qul bil men hvilken pris vil denne få ????? Til dem som kjører hybrid biler så koster en innvørter til 07 mod lexsus 66000 norske kroner og ryker garantert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå