Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husk at den fortsatt er på utviklingsstadiet, som de sier i artikkelene kommer den til å endres mye før den settes i produksjon.

Skrevet

Denne tror jeg faktisk at jeg likte ! Alle fall ved første øyekast.. Om de forandrer litt på linjene bake, så blir den kanskje enda bedre.. Syns den så litt "klumpete" ut der, samt noe som ikke stemte heeeelt på fronten.. MEN, den så jo ufattelig sint ut da ! Fresht at BMW også prøver seg på den biten der.

0-100km/t på 4,8 sekunder er jo greit da, samt 800nm :) Blir spennende å se !

Skrevet

Blir spennende å se hva soom blir det endelige reslutatet av dette.

Liiit skeptisk til motorvalget (om det blir det), men verden går framover antar jeg...

Forbrenningsmotoren er en tresylindret turbodiesel på 1,5 liter.
Skrevet

Miljøbiler er noe forbannet tull, så lenge de ikke blir drevet av en hydrogenmotor med vann som utslipp! Batterier meg både her og der! Pøh! Problemet denne bilen har, er at den er stygg som arvesynden som konsept og den blir neppe mye bedre etter at den kommer i produsjon.

Dette er uttalt på generell basis uten å ha ha interesse for å sette meg inn i hvordan denne bilen vil fungere, bare for å ha det sagt. Jeg vet best og sånn er det bare!!!

Skrevet
Miljøbiler er noe forbannet tull, så lenge de ikke blir drevet av en hydrogenmotor med vann som utslipp! Batterier meg både her og der! Pøh! Problemet denne bilen har, er at den er stygg som arvesynden som konsept og den blir neppe mye bedre etter at den kommer i produsjon.

Dette er uttalt på generell basis uten å ha ha interesse for å sette meg inn i hvordan denne bilen vil fungere, bare for å ha det sagt. Jeg vet best og sånn er det bare!!!

:applause: :applause: :applause:

Den ser jo ut som en transformer!

Skrevet

Qul bil men hvilken pris vil denne få ?????

Til dem som kjører hybrid biler så koster en innvørter til 07 mod lexsus 66000 norske kroner og ryker garantert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...