316 Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Senterkoppene står vel på bilde 2? Kan du sende dem, da? Kan du være interessert i å sende hjulene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut86 Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 Senterkoppene står vel på bilde 2? Kan du sende dem, da? Kan du være interessert i å sende hjulene? senterkoppene står på på noen av bildene der de.sending skal gå greit så lenge kjøper betaler frakt,og det er forskuddsbetaling som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut86 Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 om felgene er 8" breie å har ET 14 så går felgene klar uten problemer. hadde 9" felger på gamlebilen med ET 15 gikk akkurat klar kanten fremme med 45mm fjærbein. Er bare å måle selv viss du regner ut ET; 8":2"= 4" x 2,5cm= 10cm åsso legger du bare på 14mm. alså 10,14cm vil felgen stikke innover. Rett meg om jeg tar feil! strøkne felger du har! hadde de vært 16" hadde jeg kjøpt de i kveld har ikke bilder av senterkoppene da? takker!om du tenker på det som har flassa av på senterkoppene så greier jeg ikke få fram bilde av "skaden"pga gjenskinn i krommen når jeg tar bilde,men det er kunn noen små flak av krommen som har flassa av:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut86 Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 ser gjerne at folk som er intr svarer på pm når jeg skriver,greit å kunne kommunisere når det er flere interesserte:)prisen kan diskuteres litt ved hurtig avgjørelse da jeg har andre felger i kikkerten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Jeg så ikke at du hadde sendt PM før nå, den er besvart ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut86 Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Jeg så ikke at du hadde sendt PM før nå, den er besvart ! flott:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 om felgene er 8" breie å har ET 14 så går felgene klar uten problemer. hadde 9" felger på gamlebilen med ET 15 gikk akkurat klar kanten fremme med 45mm fjærbein. Er bare å måle selv viss du regner ut ET; 8":2"= 4" x 2,5cm= 10cm åsso legger du bare på 14mm. alså 10,14cm vil felgen stikke innover. Rett meg om jeg tar feil! Plassen utover mot skjermkant foran blir for trang, så hvis du ikke har bretta inn innerkanten der kan det i verste tilfelle hekte tak og ødelegge skjermen. Bak derimot er det null stress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut86 Skrevet November 28, 2010 Forfatter Share Skrevet November 28, 2010 sender denne opp igjen,er fremdeles usikker på om jeg vil selge,men har andre ting som må prioriteres også,men bud over 10.000,- vil bli vurdert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 På andre siden av Norge mao... Holder til i Elverum jeg... ! hallo....det er jo ikke mer enn 4timer i normal fart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut86 Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2010 På andre siden av Norge mao... Holder til i Elverum jeg... ! hallo....det er jo ikke mer enn 4timer i normal fart sant;)og kjører jeg til oppdal blir det bare litt over 3 timer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 1, 2010 Share Skrevet Desember 1, 2010 Vet du hvilket årstall disse felgene er i fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut86 Skrevet Desember 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2010 Vet du hvilket årstall disse felgene er i fra? hmm,nei du det tør jeg ikke svare på altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut86 Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2010 går til førstemann med 10.000,dette er godt under kostpris!!har hatt mye interesse,mange uten penger og mange innbytteforslag,men er helst ute etter cash. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut86 Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 løfter liksågodt denne til topps igjen jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut86 Skrevet Desember 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå