Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
  • Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ein liten oppdatering.

nå er kammene ferdig teimet og resten av motoren står nesten klar til å bli montert.

Innmonterte kammer :D

n9nuuw884bc40460rqkj.png

icpizx28ulvxdwyv23av.png

dcbvhzu1dfhyem7dm3p7.png

dcbvhzu1dfhyem7dm3p7.png

Då nermer de seg bremsing, skal lage motorfester og en adapter til bremsen.

Rune

Skrevet
Det er godt å sjå den er i hopatt! Må snara på så den blir ferieklar :)

He he får nå håpa dan blir fredig litt før ferien. Hadde nå tengt og kjøpa vinterdekk til bilen og så vis eg skal få brukt dei litt i vinter og så må eg driva meg litt. Ellers så har eg jo veldigt lyst på ringen tur i år då. Du får legge familie turen din dar til i år :D

Skrevet

He he får nå håpa dan blir fredig litt før ferien. Hadde nå tengt og kjøpa vinterdekk til bilen og så vis eg skal få brukt dei litt i vinter og så må eg driva meg litt. Ellers så har eg jo veldigt lyst på ringen tur i år då. Du får legge familie turen din dar til i år :D

Nokian hakkaplitta piggfritt sitter bra det :wink:

Burde kunne gi noe morro i sleipe rundkjøringer denne :police:

Skrevet

Nokian hakkaplitta piggfritt sitter bra det :wink:

Burde kunne gi noe morro i sleipe rundkjøringer denne :police:

Ja vis eg ikkje får da til kan ein like godt finna på ein annen hobby :lol:

Skrevet

Yepp er jo planen med ringen turne, rigga m3en med takgrind og barnesete eg. Men det er nok lurt med litt "innkjøring" på både min&din sin, eg går ut fra at du ikkje har så god garanti ordning v/ras du heller :)

Skrevet

Helt sykt fett prosjekt! Respekt av meg Rune Eiken! :)

Kan hende den motoren har vært i en bil som har gått på taket og lagt der med motor igang en stund uten oljetrykk, så blitt stoppet? hvem vet, så ut som de hadde vært meget varme de skålene!

Skrevet
Helt sykt fett prosjekt! Respekt av meg Rune Eiken! :)

Kan hende den motoren har vært i en bil som har gått på taket og lagt der med motor igang en stund uten oljetrykk, så blitt stoppet? hvem vet, så ut som de hadde vært meget varme de skålene!

Bra du liker prosjekte,

Det er jo heilt klart et problem med og kjøpe brukt kva som hadde skjedd med bilen veit en jo aldri, men heilt klart som du sier bilen kan ha god rundt men da bør jo motoern stoppe.

Rune

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...