THORSEN MOTORSPORT Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 her har dåke nåke gromt på gang gler meg til dette er ferdig trur eg må ha meg ein tur inn og sjå ei helg dåke holder på
Rune Eiken Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 må tru dette er rette motor valget gleder meg stort til ein får høyra lyden i den. Du må ta turen alltid kjekt med dekksparking.
gkw89 Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 haha, tøft jeg visste heller ikke det med IX forstilling bra det går ann å få tannstang der å da
Rune Eiken Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 haha, tøft jeg visste heller ikke det med IX forstilling bra det går ann å få tannstang der å da Ja det er ingen ulemmpe å få vekk den snekken. Det som og er bra er at tannstangen står foran på spindlene så det blir mer sving. Dette er jo bra vis eg skulle vere uheldig å få ein skrens.
rakett Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 noe som fort kan skje med denne motoren i bilen
Rune Eiken Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 noe som fort kan skje med denne motoren i bilen ja det må vi nesten forvente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå