larsern6 Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Kunne gjerne sett flere bilder av dette:) Gjerne noen av nye forstillingen også.
bbmw Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Stilig prosjekt! Så rett med stooor motor i en gammel 5-serie! PØS på med bilder!!
Mr.Silver Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Dette må det følges med på Rått motorvalg
Yngve Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Hei der kom bilen min. space-ace Nei dette er ingen banebil då hadde me nok valgt eit litt lettere og mindre bil. Dette er bil som skal brukes åre rundt med komp. interiør. Me bygger på bilen i jondal detta er ikkje på karmøy. Blir uber tøft detta Rune:) Bestill deg opp ein sånn motor til, så ska eg stilla på dugnad med 9" vinkelsliper- så skjere me plass til den BAK traversen på Gtv`en- Der har du konseptet på tidenes banebil:)
Rune Eiken Skrevet November 23, 2010 Skrevet November 23, 2010 Blir uber tøft detta Rune:) Bestill deg opp ein sånn motor til, så ska eg stilla på dugnad med 9" vinkelsliper- så skjere me plass til den BAK traversen på Gtv`en- Der har du konseptet på tidenes banebil:) He he den Alfa`en min har vert kuttet i alle bauer og kannter kan få litt pause dan. Men trur eg skal fullføre den motoren som står i no skal bli nok effekt og tidlig lading. Stilig prosjekt! Så rett med stooor motor i en gammel 5-serie! PØS på med bilder!! Var og jobbet med bilen denne helgen men kamera det hadde eg ikkje med. skal bli flinkere å ta bilder
Rune Eiken Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Då har det våre helg igjen å eg har fått skrudd litt bil. prosjektet nå var å lage radiator og girkasse festet ferdigt. Ferdig radiator Girkasse feste Vi har brukt dei orginale vannslangene å koblingene.
Rune Eiken Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Den nye mellomakslingen ligger klar til ombygging. Den "lille" er org. e34 m5 hardykobling. Radiatoren innmontert.
S.Hafsmo Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Nå er det mulig at jeg er litt dum her, men er det ikke slik at ingenting er sterkere enn svakeste ledd? Tenker på at mellomakslingen bare er tykk over midten av akslingen, og ikke i endene? eller har det med at siden det blir så liten lengde med tynn aksling tåler den det ekstra momentet versus om akslingen hadde vært den tynne dim hele veien?
Rune Eiken Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Nå er det mulig at jeg er litt dum her, men er det ikke slik at ingenting er sterkere enn svakeste ledd?Tenker på at mellomakslingen bare er tykk over midten av akslingen, og ikke i endene? eller har det med at siden det blir så liten lengde med tynn aksling tåler den det ekstra momentet versus om akslingen hadde vært den tynne dim hele veien? Er med på tanken din men dette er ikkje mitt verk er nok ein tysk ingenør du må kontakte då dette er ein org. m5 e60 aksling. Selve akslingen er jo ikke den som får mest bank sjå på akslingene på amcar biler med masse effekt ein 4" rør som er like tykk som takrennen din , det er jo mer hardy koblingen eller diff koblingen. på den måten virket denne akslingen svært kraftig.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Skrevet Desember 1, 2010 Skal dere ha radiatorvifta på utsiden? Er nok nødt til det pga plassmangel på baksiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå