Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
må dere modifisere mye på chassi for å få det til?

Hva slags vifte skal dere bruke?

Målet vårt var å ikkje modifisere noe på chassiet dette har vi klart så langt.

Eg har ei 14" vifte i fra eit tidligere prosjekt var tanken å bruke den.

Skrevet

Så det vil holde altså? ser for meg denne produserer noe mere varme enn den gjennomsnittlige E34, men dere har vel kanskje ikke planer om mye kø-kjøring? ;)

Skrevet
Så det vil holde altså? ser for meg denne produserer noe mere varme enn den gjennomsnittlige E34, men dere har vel kanskje ikke planer om mye kø-kjøring? ;)

Har vert inne på tanken å bruke ei vifte fra volvo v70 dette er ei meget kraftig vifte men skal prøve denne 14" viften først.

Eg oppsøker ikkje kø-kjøring nei. men skal bruke bil dagligt å jobber og bor i bergen så litt kø-kjøring blir det, skal tåle det, er vel støre fare for at det koker for meg når eg står i kø :D

Skrevet

Haha. Ser den. ;)

Har vurdert V70 vifte selv, da det visst nok er mange som skryter av disse.

en annen ting, er det bare jeg som ikke har fått med meg hvorfor dere skal ha delt radiator?

Må dere endre mye vedr. instrumentering for å få alt til å kommunisere med sprut og motor?

Skrevet
Haha. Ser den. ;)

Har vurdert V70 vifte selv, da det visst nok er mange som skryter av disse.

en annen ting, er det bare jeg som ikke har fått med meg hvorfor dere skal ha delt radiator?

Må dere endre mye vedr. instrumentering for å få alt til å kommunisere med sprut og motor?

Her er et bilde av kjøleopplegget på motoren, på termostathuset er det åpent mellom slangene:

myo5m0ere1kk3fgwpfl5.png

Så vatnet går hver sin vei i radiatoren.

Er planen å ikke modde noe på bilen med tanke på instrumentering, må montere litt ekstra følere på motoren eneste for å få tinga opp å gå. (oljetemp og vanntemp til dashn)

Skrevet
Satan å gromt, pris på dette prosjektet ?

Pris?? det kan eg ikkje svare på endo da det er litt meir som skal på plass som koster penger. vurderte lenge turbo bygg og men kom fram til at det ville nesten kost det samme, klart da kunne me gått for meir hk. men da igjen ikkje så drifts sikkert.

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...