Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lenge siden eg har skrevet her inne. Men litt har skjedd siden sist. Vi har nå startet motoren etter at "Integrale8v" fikk dratt seg litt i håret blei det liv og MYE god lyd :D

• Svar 203
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Etter vi hadde fått motoren til og gå litt finere var det bare og starte på jobben å skru utigjen motoren for å lakke å flytte litt ting som ikkje kunne stå på sinne orginale plasser.

Lakking av forstillings deler til IX

5a52ubircdtpfutfpynq.jpg

b2i0yzca9l1el2wf8yd3.jpg

Motorrom klar til lakering i heimelaget lakkboks

8wvjtii7cyoxcwpp05cz.jpg

Eg har og hatt av grenrørene for sveising av v-bandsklammer

gi0pf6snnord3wzdfcy5.jpg

For sånne som meg som liker å bygge grenrør her har vi litt og strekke oss etter. Trur ikkje eg skal prøve meg på noe ombygging av dette for å gjera da bedre :)

2ny81ttdmcystmn92ia0.jpg

Nå er motorromet lakka og det meste er klart for at motoren skal monteres igjen. Eg må berre montere ein peilepinne dette syns vis våre tyske venner ikkje var nedvendigt å ha på disse motorne

Skrevet
Dere har ikke de bildene med litt høyere oppløsning?

Forøvrig et ganske drøyt grenrør. :shock:

Blir dårlige bilder av iPhon beklagelig vis. Er noe vi må bli bedre på er og ta med et brukbart kamera og ta bildene med.

Skrevet

Tør vekt er v10 en 15-20kg tyngre enn ein 3,8. Så med litt turbo trimming på s38 motoren vil du få ein høgere vekt totalt vil eg tru.

kossen er vekten på denne motoren??er vel ikkje mykje tyngre enn 3,8???eg sykt sugen på ein sånn eg og.når s14 takkar for seg så hadde da vert kult me ein sånn :)
Skrevet
Når en får denne V10`n oppi en M3 E30, så skal det være god plass i en E34 :P

Ååååhhh, drømmemotoren min......

Da var da eg og trudde når eg startet på prosjekte men har trefft mangen små problemer underveis. Så er da sånn at vis eg skal setta vinkelsliparen i alt som står i veien blir jo alt litt lettare veit du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...