Gå til innhold

Min nye e92 320d Le Mans Blå

CS
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det :D

Lurt litt på div. karbon deler. Hvordan ser de karbon-splitterene ut? Har sett litt på karbon interiørlister fra performance-serien, de kostet skjorta og litt til. Ca 12500,-. Litt drøyt, så om noen vet om noe rimligere som ser bra ut så kan det være aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folie var kanskje ikke så dumt. Skal se litt videre angående interiørlister. Har sett litt på pianosvarte lister også. Tror det kunne blitt rimlig fint.

Så det finnes performance-eksos til 320d også? Enig i at performance hadde sett perfekt ut. Så litt på det, man fant kun til bensinmodeller :roll: Har du noe delenr. eller link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folie var kanskje ikke så dumt. Skal se litt videre angående interiørlister. Har sett litt på pianosvarte lister også. Tror det kunne blitt rimlig fint.

Så det finnes performance-eksos til 320d også? Enig i at performance hadde sett perfekt ut. Så litt på det, man fant kun til bensinmodeller :roll: Har du noe delenr. eller link?

Finn et bilde som du kan legge ut her a.. har lyst til å se hvordan den performance potta ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 months later...
Ja, flott venter spent på bilder :)

Jeg kjenner meg igjen i alt du sier om forskjellene mellom de 2 karosseriene.

Og uten tvil så var de 25kg isolasjon som var fjernet et pluss når det gjaldt lyd..

Må si det var noe av det morsomste jeg også opplevde - landevei og svingete - vinduene nede - og dra på.. sprek lyd i Simmons effektanlegg ^^

Nå hadde jeg SMG så var vel kanskje hakket mindre morsomt å leke med - men det er fordeler der også.. som launch control :P ikke like rått som på E46 M3, men fortsatt veldig moro :D

Jeg skjønner godt at diesel er mer praktisk - og det er kun lukten og traktorlyden som skremmer meg bort.. Ellers hadde jeg lett valgt det samme som deg..

Jeg også har lyst på 335, men vet ikke om automat er tingen for meg.. komfort ja, men kjedelig når du vil ha det litt ekstra gøy. Får se hva 335 koster om 1-2 år.. om jeg klarer å vente så lenge.. 325'n er ihvertfall ikke ekstrem på prisen..

Men E92 frister - selv om jeg kjenner meg igjen angående E46 og sportslighet. Men krenging er aldri et pluss. Elsker biler som er limt til veien, uten krenging - slik min A4 har nå.. ikke fornøyd sånn sett.

Men måtte finne noe med 4WD som var nytt - og med riktig utstyr - dessverre lite å hente av BMW der i gården i Norge.

Har du noen kjennskap til xDrive ?

Og iDrive er også nytt for meg, hva er greia?

Har du lyst å fortelle meg hvordan du brukte lunch control på din 325 med SMG? :) Har sett diverse videoer på youtube av M3'er som gjør det, men får ikke til det samme...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...