e30 tommis Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 noen som vet va disse felgene heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 SSR Formula Mesh i 17x9 ET10 og 17x10 ET0. Det er så utrolig mye win ved den M3en der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Heftig=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 NICE RIMS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 De var forresten tilsalgs for en tid tilbake, husker ikke helt hvor mye de gikk for, men tror de gikk til en i Norge hvis jeg ikke husker feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 den leppa nede er så vanvittig fælt... hva får folk til å sette på noe sånt. Ødelegger jo fronten med de leppene eller hva det er for noe rart. Felga var dritråe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 den leppa nede er så vanvittig fælt... hva får folk til å sette på noe sånt. Ødelegger jo fronten med de leppene eller hva det er for noe rart.Felga var dritråe Motangrep!! Leppa er dødsrå! (synes nå jeg) =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 den leppa nede er så vanvittig fælt... hva får folk til å sette på noe sånt. Ødelegger jo fronten med de leppene eller hva det er for noe rart.Felga var dritråe Mener du Sport Evo leppa?! Den er jo ikke annet enn fantastisk den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 det er ei Evo leppe som er plasta på en ekstra centi. suns det ær rått jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 harry som fy er den.. her har du fronten slik den skal vere: Den bygger ikke så langt ned og ut ser det ut til på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 harry som fy er den..her har du fronten slik den skal vere: Den bygger ikke så langt ned og ut ser det ut til på denne. orginalt er desidert finest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 ikke alle kan gjøre likens. syns den er kul jeg tøffe og spesielle felger også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 ikke alle kan gjøre likens. syns den er kul jeg tøffe og spesielle felger også! +1 !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå