Ghost00 Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 Heisann bmw folket. ville bare vise fram mitt nye "glis" hehe. det er mye jobb med den for å få den nøytral og få bygget litt mer stabil motor osv. syntes dette er ett ganske bra start punkt. Planer om å gjøre med bilen: *sette på M3 front fanger ----FIKSET---- *sette på M3 bak fanger ----FIKSET---- *bygge om eksos anlegget ----DELENE FIKSET---- *bytte ut store deler av bensin systemet----FIKSET---- *en liten chip *elektronisk boost controller----FIKSET---- *bensin filter----FIKSET---- *av med dekalene på siden----DRIVER PÅ---- *bytte ut sommerfelgene *lakkers om. *brenne den vingen som står på bilen nå. hehe ----FIKSET---- får starte med det. vil nok koste en liten kr. her er det noen bilder av bilen. (skal se om jeg får tatt noen bedre bilder om littt. ) Startet å fikse litt på bilen. motor ratt. nr3 nr4 nr5 nr6 nr7 sånn.. nå har jeg lagt ut litt bilder av motor rommet osv dette er jo ett prosjekt.. men tar litt tid når det er så kaldt ute hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 bare få ribba av alt! og monter original m3 pakke på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 bilde av motorromm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet November 13, 2010 Share Skrevet November 13, 2010 bilde av motorromm! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost00 Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 bilde av motorromm! jeg skal ta noen bilder av motor rommet på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost00 Skrevet November 13, 2010 Forfatter Share Skrevet November 13, 2010 bare få ribba av alt! og monter original m3 pakke på den er nok det det blir til.. men må få spart opp litt penger først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost00 Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Heisann, liten oppdatering på bmw'en. når jeg tittet under bilen, var det null vakiumslanger fra turboen, det meste av vakium var bare ett eneste surr.. så har fått ordnet en del på dette, men bilen startet å koke når den sto på tomgang i stad. så håper at top pakninga ikke har gått, men har lest litt på bimmers at det mest sansynlig er luft i systemet. så skal lufte den i morgen, men vet ikke helt hvor lufteskruen er da!?! kan det være så lett å bare skru av lokket på radiatoren og la den stå å gå litt? i morgen er det å ta av vingen, se litt på speilene og litt smått med motoren som må fikses litt på. skal ta noen bilder av det i morgen, når motoren kokte første gangen så ble slangene harde. hmm.. innspill på denne saken tas i mot med åpne hender Mvh Ellef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost00 Skrevet November 17, 2010 Forfatter Share Skrevet November 17, 2010 Jeg merker at det er lite liv på denne tråden, men skriver litt alikevell jeg. fått fikset det med at motoren kokte, det var en filleting: Lufte fylle på lufte fylle på osv. hehe.. deilig uannsett.. skal ta av vingen og starte med å få av dekalene på sidene.. blir morro å se. skal ta før å etter bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Gjør det! Denne bilen trenger en "riktig" hånd, for nå ser den ut som en pakkistralle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet November 17, 2010 Share Skrevet November 17, 2010 Ifølge planene er det jo fortsatt håp for denne bilen savner bilder av motorrom ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost00 Skrevet Desember 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2010 Hei igjen Liten oppdatering; satt på ny dump og ny eketronisk Boost controller så har jeg satt på ett bensinfilter også bestilt en bensinregulator med klokke Motoren går noe ujevnt men håper det bare er å justere lmm. Vist det er noen som vet hvordan man justerer lmm så skrik ut. Skal ta bilde av motor rommet i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Det bildet dukket aldri opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost00 Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 Det bildet dukket aldri opp ser litt bomba ut i motor rommet atm. men på bedringens vei hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 er iikke denne til salgs nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost00 Skrevet Januar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2011 stemmer.. bare la den ut for se om det er noen som vil ha ett prosjekt. tiden strekker ikke helt til. men jeg må ikke selge den.. så kan hende jeg beholder den vist ikke rette kjøper kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå