Rally Kalle Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 Fin bli c Blir tøft å følge med på denne i tiden fremmover
Toastjern Skrevet November 21, 2010 Forfatter Skrevet November 21, 2010 Ja, jeg håper det. Eneste store problemet er at jeg ikke har tilgang til en garasje så jeg får skrudd litt. Den onkel har er fullt av Volvo'er som fettern min har vraka.. :S Det er vel det eneste det kommer til å stå på.
Mik_325i Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 Nydelige felger! Men bosted Hadeland... Hvem er du?
Toastjern Skrevet November 21, 2010 Forfatter Skrevet November 21, 2010 Haha, har vært på fest med deg jeg Han kompisen til Remy, som har kjent Victoria hele livet Mads is my name
Mik_325i Skrevet November 21, 2010 Skrevet November 21, 2010 *Verdens dårligste hukommelse* Men si ifra om du vil ha større motor, har en 3 liter e36 m3 motor til salgs
Toastjern Skrevet November 21, 2010 Forfatter Skrevet November 21, 2010 *Verdens dårligste hukommelse* Men si ifra om du vil ha større motor, har en 3 liter e36 m3 motor til salgs Joa, men jeg er ikke Lotto millionær da Skal bli ferdig med det utvendige før jeg begynner å fikle under panseret ^^
NBCustom Skrevet November 22, 2010 Skrevet November 22, 2010 ser bra ut dette sålangt.. få senka noe alvorlig nå og få på hjul, så er du gødt på veg. Så kan du sette inn en m50b25 f.eks eller noe sånt, eller bruke den som den er som cruiser:)
Toastjern Skrevet November 22, 2010 Forfatter Skrevet November 22, 2010 Det som er planen ! Men når den blir så lav som jeg har i tankene, har det ikke noe misjon å sette inn noe sinnsyk motor ihvertfall. Får ikke kjørt fort uansett Større motor blir det nok, skal godkjennes. Men det blir ikke noe mer enn en 2,5l
Toastjern Skrevet November 24, 2010 Forfatter Skrevet November 24, 2010 bilder av felg på bil! Det er ikke med senken jeg skal ha, var bare for å se innpresset
Toastjern Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 For at det skal gå må jeg valse bittelitt foran, men så tenkte jeg på innerskjermen, passer den da? Noen andre tips/råd/ideer? Forresten så leste jeg litt på noen e36 forum ifra statene at folk ofte bytter lenkearmer når de senker bilen mye.. Vet ikke når de ble byttet sist på bilen min, men er det en stor fordel? Er forholdsvis noob enda, så jeg er litt usikker : p
Toastjern Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Skrevet Desember 1, 2010 Har fått hjulbuevalse, en sånn lang tynn felgbørste og div annet småtteri i posten i dag Håper det blir flytting snart, til et sted med garasje!
Toastjern Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Skrevet Januar 4, 2011 Pudderføre i dag! Deilig! Har forresten avtalt med en kompis at han lakkerer bilen når den tid kommer
Toastjern Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Skrevet Mars 2, 2011 En liten bildeupdate på ting jeg har fått i posten siden forrige innlegget.. Har også kjøpt m-fanger sett, men ikke noe bilder enda. Siden det ligger hos GS ennå, har ikke "giddi" å henta det.. Var vanskelig uten lappen gitt.. Apropos lappen: Fått oppkjøring 9.mai Sendte også inn en søknad om motorombygging til BT for fun.. Fikk svar om at jeg måtte bestille en time for å vise bilen som den er nå, for å få et endelig svar. Men utifra brevet jeg fikk, virka de forholdsvis positive og skulle hjelpe så godt de kunne m-lister: m-speil: coilovers <3
sladjan Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 hei! Kul prosjekt Har prøvd de felgene på bilen bak ? hvordan ser det ut der med tanke på plass ? Har du mulighet til å ta bilde ?
bmwkizn Skrevet Mars 2, 2011 Skrevet Mars 2, 2011 Dette tror jeg blir bra. Liker fargen på bilen også Sleng ut no bilder når fangere etc er på plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå