Gå til innhold

E36 Sedan vedlikeholdstråd

Toastjern
 Share

Anbefalte innlegg

Lagde da en prosjekt tråd, siden jeg har bestemt meg for å sløse bort det meste jeg har av penger framover!

Ting som er gjort:

(x) M-tech frontfanger

(x) M-tech bakfanger

(x) M-tech sidespeil

(x) M-tech dørlister

(x) Nye forskjermer (hærverk og p-plass)

(x) Nytt panser

(x) Nye baklykter

(x) Hvite/smoked sideblinklys

(x) Nye tåkelys

(x) Facelift front

(x) Effektanlegg

(x) Fjerne tilhengerfeste

(x) Justerbart senkesett

(x) 17" BBS Rc090 felger

(x) Hellakkering

(x) Nye skilt

Sånn jeg kjøpte den September 2008 med 96402KM på klokka:

k75zk25tgcgn0p7nen3n.jpg

Utgangspunktet:

dl55w8s0inzeloj8dzhg.jpg

Pr. August 2010

kk66kq6h7q80nppbv2ij.jpg

tyawghqulbue6pzls818.jpg

Sånn den står lagret nå, November 2010:

Noen som var å forsynte seg med deler, derfor tilbakefallet:p

IMG_0089.jpg

April 2011

j6ttjwfdbj229fpwg0jr.jpg

29.April:

lpi17e4jo9lmxkzlzp3p.jpg

30.April:

ik8nqmoo08xp5qs82e2j.jpg

05.Mai:

1ilj1ewrj11slhbpefov.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har 318 jeg også dessverre :P Har tenkt på mye rart med motor så er ikke sikker der gitt. Gs bildeler har et komplett sett med m-fangere til e36 til 9000kr, går nok for det. Med mindre jeg kjøper orginalt m-tech, men det er rimelig dyrt som du sier.

Kjøper også deler ifra Koed og Schmiedmann. Sistnevnte er kanskje litt dyrt, men har bare hatt positive erfaringer med dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal kjøpe bakfanger ja, kjører den helt ut når man først skal ha m-tech look :) En kompis har samme effektpotte jeg vurdere å kjøpe men orginal bakfanger og det ser rimelig teit ut når potta henger så jævlig langt ned som den gjør :P

Ja jeg tror nok det er billigere på koed. Men siden settet til GS er komplett og jeg får rabatt der så tror jeg ikke det er så mye billigere uansett, en annen grunn er at jeg synes systemet med å kjøpe på Koed er litt tungvindt og har dårlig erfaring med både leveringstid og dårlig info på sidene som har ført til en del retur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det som er problemet. Rødfarger blir fort stygge hvis du ikke tar vare på den, han som eide den før hadde vel ikke rørt en poleringsmaskin siden 2001 :P

Etter det utvendige blir det motor, mest sannsynlig en sekser ja. Har tenkt en del på m50b25, men har null peil på motor osv så den jobben må nok bli satt bort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du koster på bilen så mye syntes jeg du må gjøre det lovlig, og da trenger du er god dialog med biltilsynet og antaglig vis en hel 325 så de kan plombere understellet på den. så de veit du har satt over understellet og motoren, og da er det muligheter for godkjenning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...