Toastjern Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Takk Har ikke prøvd på felgene bak, men det kommer i løpet av en stund tenker jeg.. Er bare å få starta med pussing og ta noen bulker så blir det hellakkering snart jeg får tid og mulighet til det.. Og ja, skal beholde orginalfargen som er calypsorot metallic eller noe i den duren
Toastjern Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Er ikke veldig imponert over passformen på bakfangeren jeg fikk ifra GS: Ellers så skal bilen etter planen hellakkeres på onsdag. Skal strippe ned det siste i morgen og begynne på grunnarbeidet på søndag.. Da blir det ordnings etter hvert tenker jeg
Joffen92 Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Fint prosjekt dette her har troen på at dette kommer til å bli en skikkelig fin e36 alt for mange som gjør e36 stygg, kjøper en billig stygg bil og ikke gjør noe med den heller, og hvis de gjør det så i den negative retning.. Så en skikkelig fin e36 er alltid gøy å se! stå på videre
Cise Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 prøv å varme med varmepistol på fangeren over "bulkene" og press de ned.. Var sånn min og når jeg satt den på.. Ikke fra GS da men..
Toastjern Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 Hatt en liten økt i dag, sånn så den ut når jeg kom: Strippet bilen helt ned, tok av speil, dørlister, lykter panser, vinduslister og generelt alt som skal av før jeg starter på grunnarbeidet og retter de få bulkene som er. Bilde av framfangeren som skal på: Par-tre uker til så er mye gjort!
Toastjern Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Starta på grunnarbeidet i går og ble så å si klar til å pælme den inn i boksen for å grunne den. Mangler noe småtteri bare Skal ta en liten økt i dag også, må bare hente meg oppat ifra gårskvelden 3uker og 1 dag igjen til oppkjøring !
Toastjern Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Jeg regner med det ja Hehe Noen bilder til: Matta ned framskjermer og støtfangere i dag, så nå skal bilen grunnes så fort lakkerern får tid. Mest sannsynlig på tirsdag
Toastjern Skrevet April 26, 2011 Forfatter Skrevet April 26, 2011 Mye arbeid, lite bilder Har fått grunna bilen, slipt den og maskert den, så i morgen blir den lakkert. På torsdag blir panser, framskjermer, grillramme og fangere lakkert. Bestemte meg for å lakkere kanalene, venter litt med sideskjørta inntil jeg finner ut om jeg gidder å sette dem på eller ikke. Limte også bakfangeren, siden den hadde to buler på toppen pga litt shady passform. 1 uke og 6 dager igjen til lappen
haybimmsen Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 heldiggris med heillakkering:D e åsså vill men kosta ass:OO ser du venta på lappen du med-_- har 17 juni e-_-
Toastjern Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 haybimmsen: snart 7mnd siden jeg mista den, så det begynner å klø i høyrefoten nå! Lakkeringa er ikke bokført, så den er billig nok Lakkerern sprøyter, jeg og fattern har slipt, sparkla, dekka opp osv.. så kommer alt papiret, lakken, grunninga osv i tillegg,så vet ikke helt hvor mye det kommer på gjetter på rundt 8 tusen
bjornar-a Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 heldig du er da:-) må nok betale full pris jeg:-( men uansett blir dette en fin bil:-D
haybimmsen Skrevet April 27, 2011 Skrevet April 27, 2011 klør e me:P du e vertfall bra heldig som får så billig lakk, samt at den blir gysla fin:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå