Toastjern Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 Tja, jeg får så vidt fingra imellom.. Men er større problemer bak egentlig, siden jeg ikke gadd å valse hjulbuene bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Okei, har samme felger som deg men i 18, 8" og 9". Kjører med 205/40 forran og 215/40 bak. har prøvd bakfelgen på men ikke forran. Håper det blir plass hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 skal ikke justeringa til fjørene bak sitte oppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 Hmm, vet ikke. Utifra åssen de gamle fjærene satt så fant jeg ut det var måten å gjøre det på, men kan godt hende det er feil Var ikke noe monteringsanvisning så.. Men når du sier det så kanskje det stemmer, da kommer man jo til så en får justert også Haha, faen. Får bytte om i morra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 har jo ingen betydning, eneste som skjer nå er at du ikke kommer til å justere som om den var oppe. Er du fornøyd med høyda er de bare å ha de sånn liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Sleng ut flere bilder med de felgene a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Da lar jeg dem være der Magnus: skal vaske den innvendig etterpå, kan ta flere bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Greide så klart å få fingern foran linsa på det eneste store bildet jeg tok da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 11, 2011 Share Skrevet Mai 11, 2011 Dette ble jo veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2011 Takk! Ble rimelig bra fornøyd sjøl Mangler emblemer og nye skilt som kommer på fredagen, så skal jeg ta noen ordentlige bilder med speilrefleksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Meget tøfft dette, bare og stille på treff nå. må ta turen den 11 juni på vikingskipet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2011 Det er dagen jeg kommer at ifra Spania halv tolv om kvelden, så tror nok ikke jeg rekker det gitt Har fått på effektanlegg og skiltet framme i dag. Speilrefleksen ligger klar i bilen i tilfelle jeg skulle vaske bilen og ta noen bilder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mai 13, 2011 Share Skrevet Mai 13, 2011 Hvite blinklys Ellers var den veldig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå