Toastjern Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2011 Hehe, har liggende. En eller annen plass, driver å flytter for tida så de har jeg rota vekk : p Fikk forresten igjen lappen på mandag som var. Utrolig deilig å kunne kjøre bil igjen : ) Siste bildene i denne omgang, skal få vasket den og lagt ut bilder i show off tråden neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2011 link til Showoff tråden med bilder i sola og rein bil: viewtopic.php?f=6&t=113697&start=105 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Vurderer å kjøpe et komplett skinn interiør med sportsseter i grått til bilen når jeg får igjen på skatten. Frister bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 16, 2011 Share Skrevet Mai 16, 2011 Vurderer å kjøpe et komplett skinn interiør med sportsseter i grått til bilen når jeg får igjen på skatten. Frister bra.. det har e villa gjort:D e skal ha meg svart skinn:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2011 Har fått "holdt" det av inntil jeg får at skattepenga Og etter interiør er det motor på gang i vinter tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 17, 2011 Share Skrevet Mai 17, 2011 Har fått "holdt" det av inntil jeg får at skattepenga Og etter interiør er det motor på gang i vinter tenker jeg Motor du tenke på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Sprekere 4'er.. siden jeg har tenkt til å godkjenne det nytter det ikke å prøve med en 6'er nedi engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Okei:p blir knas:D glad sekseren er der fra før:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2011 Bla bla bla, hehe Får jo sprek orginal firer også da, må bare tilbake en generasjon tidligere i 3serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 e d noe e ikke e flink til så e d ditta der:P men syns sekseren er spesiell, både lydmessig, å kjøremessig:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Bla bla bla, hehe Får jo sprek orginal firer også da, må bare tilbake en generasjon tidligere i 3serien vill tørre og påstå att m42 motoren ikke er så kjedelig heller:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Var du på Gjøvik i stad? Synes jeg så bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 vill tørre og påstå att m42 motoren ikke er så kjedelig heller:-) I forhold til det som sitter der nå er den ikke det nei Var du på Gjøvik i stad? Synes jeg så bilen din! Stemmer nok bra det ja Er bare å vinke, jobber på Gjøvik for tida.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Ja, hadde vært gøy med photoshoot en gang, har sedan jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 Faen, må vaske bilen da? Er rimelig noob med speilrefleks ennå også : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå