Toastjern Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Noen som har 16" vinterfelger jeg kan kjøpe billig? Evt bytte med 15" vinterfelger jeg har til E36 i alu. Gjerne 5 serie felger, så slipper jeg kanskje å bruke spacer Åssen får jeg fjerna møkk og drit ifra kanten på felgen før jeg skal polere? Skal pusse opp felgene i vinter og trenger noen tips og triks ! : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2011 Sveisa igjen dette hølet i eksosen i dag! Møkkabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Fikk firmabil i dag, så nå skal bmw'en få slippe å bli brukt som pendlebil noe mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet November 21, 2011 Forfatter Share Skrevet November 21, 2011 Hentet noen 16" vinterfelger hos AlXz i dag. 7,5" med Et20. Som passer litt bedre i hjulbua enn de orginale 15"x6,5 Et40 som sitter på nå. Bilder kanskje i morra hvis jeg gidder å legge om, burde strengt tatt det. Siden de som sitter på nå er utslitte og mindre lovlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå