Clerion Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Okei, nice Da er den altså til M3 Blei ikke lurt av forrige eier, hehe. Førstemann hit med 4000 spenn får den ihvertfall ved rask henvendelse ;D
Gjest Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 passer om e28 har 188 diffen Er det forskjellige traverser eller er det fordi jeg trenger ett 188 baklokk?
skrokkis Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 traversen kan være det samme, men om den er ulik er det bare å skifte lokket vil jeg tro
Eirik Viste Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 3.25 X 4 er ikke 10 , men 13. Ut i fra dt du skriver, er utvekslingen ca 2.5. Det ble ikke laget differ med så lav utveksling av BMW, mener jeg. Helt nøyaktig utveksling finner du ved å telle antall tenner på kronhjulet og dele på antall tenner på pinjongen. Da må dekselet tas av. Eller sett merker i stikkaksling og godset på diffen. Tell så antall omdreininger inngående flens går rundt mens drivakslingen går en omdreining. Da blir det ganske ganske nøyaktig. Hvis diffen er tight og fin er dette en meget bra pris. De blir solgt for mer enn dette i Tyskland. Hvis du tar av stikkakslingene og baklokket med bolter, kan diffen sendes til ok pris med 2 pakker.Største Smartboks til 175 kr og en mindre til smådelene. Da kan du sende med Posten. Eirik.
Clerion Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 Neinei, det er mulig. Bare så sånn ca utifra hvor mye stikkakslingene dreide når jeg sveiv hovedakslingen jeg. Det var ca 4/10 Det er kun diff btw, ikke stikkasklinger. 4000 spenn ut neste helg, 5000 deretter ;D (Prakke på folk diff)
Azeton Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Du har ikke funne ut hva utveksling er enda ?
Clerion Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 3,25?.... Ligger en til på bimmers nå til 6k
Clerion Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Er så stress med sending :S Da må jeg dele den? Hva kan den veie? 40-50 kg ett sted?
M3 Yngve Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Dette er billig og går fint å sende en sånn diff med posten.
Clerion Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Skrevet Desember 11, 2010 Hmmm, ja begynner å tenke at jeg sikkert kunne fått mer for den ;D Tjaaa, norgespakke går vel opp til 30 kg gjør det ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå