bbmw Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Har også levert inn mobilen til reperasjon fordi jeg knuste skjermen i beruset tilstand, så må finne frem et kamera å bruke de neste to ukene.. Hehe Nydelig bil! Er veldig spent på fargen
winchester Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Ja, jeg gleder meg til å se hele bilen i fargen, nå er det bare inne i dørkarmer, kanten under bagasjeluken og kanten rundt motorrom og frontplate som er lakkert, så jeg klarer ikke helt forestille meg hvordan det blir helt selv ennå. Skal bli spennende å se om den blir ferdig lakket iløpet av helgen, eller om han velger å vente til neste uke.. Hehe, ja slik kan det gå. Fikk en lånetelefon når jeg leverte den inn dog.. Type Nokia fra steinalderen
Kai-P. Skrevet November 18, 2010 Skrevet November 18, 2010 Bare et par bilder jeg fant på Google; Originalt fargevalg - jeg tenker det blir meget bra!
winchester Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Hehe, har sett mye på de bildene der du. Men fargen kan ikke sammenlignes med hvordan den er i virkeligheten!
winchester Skrevet November 19, 2010 Forfatter Skrevet November 19, 2010 Noen som vet om noen glassmestere eller lignende som kan fjerne riper på ruter? Rutene er orginaltonet kopper så fargen må bevares.
Mikael-B Skrevet November 19, 2010 Skrevet November 19, 2010 Vanskelig/umulig å fjerne riper hvis de er såpass dype at du kjenner de med neglen. Da må de i tilfelle fylles på samme måte som steinsprut. Hør med Riis Bilglass eller Hurtigruta, de er flinke på steinsprut fylling hvertfall
winchester Skrevet November 19, 2010 Forfatter Skrevet November 19, 2010 Hm.. Er ett par riper jeg kjenner med neglene, resten kan vel poleres vekk med poleringsmiddel har jeg lest.
Mikael-B Skrevet November 19, 2010 Skrevet November 19, 2010 Ja, det kan poleres vekk men det er utrolig vanskelig. Når man polerer til vanlig med roterende bruker man varmen som oppstår til å cutte raskere ned klarlakken enn med en vanlig DA(dual-action)maskin. På glass er det litt annerledes, man kan langt ifra bruke den samme varmen for da vil glassen deformeres og sprekke til slutt. Har prøvd å polere glass selv før, og etter 2 timer med veldig forsiktig maskinpolering med kraftig middel fikk jeg dempet noe små riper littegrann. Glass er utrolig hardt å polere i..
winchester Skrevet November 19, 2010 Forfatter Skrevet November 19, 2010 Aaargh, ringte til Riis Bilglass. Det var ikke mulig, ikke sjans sa de. Siden alt annet enn frontruten er herdet glass, så det kunne de ikke slipe på.. Nå ble jeg demprimert..
Pitstop Skrevet November 19, 2010 Skrevet November 19, 2010 Dette blir knall bra Kjedelige greier med vinduene da Kan skaffe deg alle vinduene ny.....7888 kr m/moms...kan sikkert sette sammen en litt bedre pakkepris visst du trenger alle
winchester Skrevet November 19, 2010 Forfatter Skrevet November 19, 2010 Hehe, takk Er det orginale vinduer som er orginalt tonet i bronze/kopper?
Pitstop Skrevet November 19, 2010 Skrevet November 19, 2010 Hehe, takk Er det orginale vinduer som er orginalt tonet i bronze/kopper? Det er orginale BMW ruter i Bronze ja frontrute, bakrute og alle 4 siderutene
winchester Skrevet November 19, 2010 Forfatter Skrevet November 19, 2010 Frontrute også? Hvor lang leveringstid er det på dette da?
Vegah Skrevet November 19, 2010 Skrevet November 19, 2010 Meget spennende farge når blir den lakkert ?
winchester Skrevet November 19, 2010 Forfatter Skrevet November 19, 2010 Er usikker, i helgen om han har tid til det, ellers blir det neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå