Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har også levert inn mobilen til reperasjon fordi jeg knuste skjermen i beruset tilstand, så må finne frem et kamera å bruke de neste to ukene..

Hehe :P

Nydelig bil! Er veldig spent på fargen :-)

Skrevet

Ja, jeg gleder meg til å se hele bilen i fargen, nå er det bare inne i dørkarmer, kanten under bagasjeluken og kanten rundt motorrom og frontplate som er lakkert, så jeg klarer ikke helt forestille meg hvordan det blir helt selv ennå. Skal bli spennende å se om den blir ferdig lakket iløpet av helgen, eller om han velger å vente til neste uke.. :-k

Hehe, ja slik kan det gå. Fikk en lånetelefon når jeg leverte den inn dog.. Type Nokia fra steinalderen :(

Skrevet

Vanskelig/umulig å fjerne riper hvis de er såpass dype at du kjenner de med neglen. Da må de i tilfelle fylles på samme måte som steinsprut.

Hør med Riis Bilglass eller Hurtigruta, de er flinke på steinsprut fylling hvertfall :)

Skrevet

Ja, det kan poleres vekk men det er utrolig vanskelig.

Når man polerer til vanlig med roterende bruker man varmen som oppstår til å cutte raskere ned klarlakken enn med en vanlig DA(dual-action)maskin.

På glass er det litt annerledes, man kan langt ifra bruke den samme varmen for da vil glassen deformeres og sprekke til slutt.

Har prøvd å polere glass selv før, og etter 2 timer med veldig forsiktig maskinpolering med kraftig middel fikk jeg dempet noe små riper littegrann. Glass er utrolig hardt å polere i..

Skrevet

Aaargh, ringte til Riis Bilglass. Det var ikke mulig, ikke sjans sa de. Siden alt annet enn frontruten er herdet glass, så det kunne de ikke slipe på.. Nå ble jeg demprimert..

Skrevet

Dette blir knall bra :) Kjedelige greier med vinduene da :( Kan skaffe deg alle vinduene ny.....7888 kr m/moms...kan sikkert sette sammen en litt bedre pakkepris visst du trenger alle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...