Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært -10 i hele dag, og borte hos lakkeren var det hele -17 på det laveste, så han fikk faktisk ikke opp varmen i lakkboksen. Lyder ikke godt. Får vel gå til innkjøp av en gassovn i morgen, så jeg har til monteringen i egen uisolert garasje. Fremfor meg ligger det nye lykter, og mye smådeler som skal til for at bilen blir montert, kjenner det kribler i fingrene!

Skrevet
Var borte hos lakkeren og sjekket status i dag, og han hadde ikke fått gjort noe.. Han skulle prøve å få den ferdig til helga.

herlig! elsker det og vente på lakkere :P

Skrevet

Noen som vet hvor man får tak i spesialverktøy for å montere låselister på rutene? Vet de som bygger trebåter har slikt, men har lest at dette finnes også på Biltema, men finner det ikke på nettsiden deres. Noen som har tips?

Skrevet

Fikk mail om at de ikke hadde en del til listeverktøyet inne på lager, og delen fikk de inn om 12 dager. Typisk min flaks, hehe. Var borte hos lakkeren tidligere i dag, og der hadde det heller ikke skjedd noe, annet enn at det rett og slett er for kaldt for å lakkeres. Skal utover en tur i 15.30-tiden og hjelpe til med nedpussing og maskering av bilen, så skal den stå slik til det blir ca. 0 grader ute, så kan den lakkeres.

Skrevet

Hehe, jo. Men som lakkeren sa selv - denne her må bli så bra, at jeg velger å utsette det til det blir idèelle forhold for lakkering. Han har noe problem med sirkulasjonen av luften når det blir for kaldt ute, så han skulle prøve å finne en løsning på det senere i dag sa han. Vet ikke pris ennå, så jeg får bare vente å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...