winchester Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 Har vært -10 i hele dag, og borte hos lakkeren var det hele -17 på det laveste, så han fikk faktisk ikke opp varmen i lakkboksen. Lyder ikke godt. Får vel gå til innkjøp av en gassovn i morgen, så jeg har til monteringen i egen uisolert garasje. Fremfor meg ligger det nye lykter, og mye smådeler som skal til for at bilen blir montert, kjenner det kribler i fingrene!
winchester Skrevet November 29, 2010 Forfatter Skrevet November 29, 2010 Var borte hos lakkeren og sjekket status i dag, og han hadde ikke fått gjort noe.. Han skulle prøve å få den ferdig til helga.
sv90 Skrevet November 29, 2010 Skrevet November 29, 2010 Var borte hos lakkeren og sjekket status i dag, og han hadde ikke fått gjort noe.. Han skulle prøve å få den ferdig til helga. herlig! elsker det og vente på lakkere
winchester Skrevet November 29, 2010 Forfatter Skrevet November 29, 2010 Hehe, er ikke noe kjekt nei..
winchester Skrevet November 30, 2010 Forfatter Skrevet November 30, 2010 Fikk tilbake telefonen i dag, så har tatt bilder av hva som kom i posten.
winchester Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Skrevet Desember 1, 2010 Noen som vet hvor man får tak i spesialverktøy for å montere låselister på rutene? Vet de som bygger trebåter har slikt, men har lest at dette finnes også på Biltema, men finner det ikke på nettsiden deres. Noen som har tips?
Arild G. Skrevet Desember 1, 2010 Skrevet Desember 1, 2010 http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&cPath=65_27&products_id=134
winchester Skrevet Desember 1, 2010 Forfatter Skrevet Desember 1, 2010 Der var den jeg var på utkikk etter Arild, takk! Da var den bestilt
winchester Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 Fikk mail om at de ikke hadde en del til listeverktøyet inne på lager, og delen fikk de inn om 12 dager. Typisk min flaks, hehe. Var borte hos lakkeren tidligere i dag, og der hadde det heller ikke skjedd noe, annet enn at det rett og slett er for kaldt for å lakkeres. Skal utover en tur i 15.30-tiden og hjelpe til med nedpussing og maskering av bilen, så skal den stå slik til det blir ca. 0 grader ute, så kan den lakkeres.
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Kjipt med utsettelser... Håper du får det billigere når det blir gjort på denne måten? =)
winchester Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 Hehe, jo. Men som lakkeren sa selv - denne her må bli så bra, at jeg velger å utsette det til det blir idèelle forhold for lakkering. Han har noe problem med sirkulasjonen av luften når det blir for kaldt ute, så han skulle prøve å finne en løsning på det senere i dag sa han. Vet ikke pris ennå, så jeg får bare vente å se.
Markus E30 Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Det er jo snilt av lakkerern da at han vil ha en suuupert resultat
Rayman Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Imponerende arbied! Blir spennende og se med lakk på
winchester Skrevet Desember 3, 2010 Forfatter Skrevet Desember 3, 2010 Takk for det. Ja, håper bare jeg klarer å få den til å se like bra ut på bilder som i virkeligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå