KristianF Skrevet Desember 3, 2010 Skrevet Desember 3, 2010 Lakkerern er jo vel BMW-mann tvers gjennom, så tipper han kommer til å være over gjennomsnittet nøye på denne her Blir spennende å se denne når den er ferdig, grunnarbeidet ser veldig bra ut
maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Må bare si jeg beundre arbeidet ditt, sinnsykt talentfull
winchester Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Takk for det. Nå har det faktisk nesten blitt plussgrader ute, så da blir det forhåpentligvis noen bilder i løpet av uken.
maddafakka Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Plussgrader, hehe, den var god du her e det forsatt minus 10 i gjennomsnitt
winchester Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Har vært 10-17 minus her i et par måneder nå, så vet hvordan det føles.
sv90 Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 kjørte fra oslo til bergen på lørdag, over hardangervidda. og på gol var det -24 !!! men politet var ute selvom ble ikke så billig tur som planlagt hehe
winchester Skrevet Desember 5, 2010 Forfatter Skrevet Desember 5, 2010 Hehe, den er lei. 24 minusgrader blir litt for kaldt for min smak
sv90 Skrevet Desember 5, 2010 Skrevet Desember 5, 2010 Hehe, den er lei. 24 minusgrader blir litt for kaldt for min smak min og:P
NBCustom Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 får jo ikke puste ordentlig før det er 20-.. må slenge ut noen bilder når vogna er ferdig da
winchester Skrevet Desember 6, 2010 Forfatter Skrevet Desember 6, 2010 får jo ikke puste ordentlig før det er 20-..må slenge ut noen bilder når vogna er ferdig da Haha, riktig. Ja, skal gjøre det \:D/
winchester Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 ..føler ikke all ventingen og jobbingen var verdt det helt ennå.. var en grunn til at jeg satt den inn til en sertifisert lakker, og det var at resultatet skulle bli 100%, er også derfor jeg betaler dyre dommer for lakkeringen, men neida..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå