Tor-Einar93 Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 utrulig flott bil! skal følga med på denne her!
winchester Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 matsrh, takker! Tor-Einar93, takker
bmwe_e36 Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 dette syns je var et gjenomført prosjekt. syns du har gjort en god jobb til nå skal følge med vidre på denne
m-alpin Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Så utrolig bra ut dette,glede meg til ferdigmontert bilde
winchester Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 Takk for det, har tatt meg god tid så skulle bare mangle : ) m-alpin: Jeg og! Blir montering i morgen, skal prøve å få gjort så mye som mulig, men må være forsiktig når det er nylakkede deler, hehe.
///Magnusrc Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Gratulerer! Ser frem til endelig resultat, blir fan så grymt!
///MoePower Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Gleder meg til å se bilder av den i litt mer naturlig lys Er ikke så lett å se hvordan fargen blir med all flombelysninga inne i lakkboksen.
winchester Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Ja, skal se om det slutter å snø nå, så jeg får hentet den hjem. Har sett fargen ute i dagslys, er nydelig
winchester Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Takker Ser ikke ut som at det slutter å snø, så godt mulig jeg henter den hjem i morgen istedenfor..
///Magnusrc Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 "Værgudene" har ikke vært helt samarbeidsvillige for deg..
NBCustom Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 ser veldig riktig ut, men var vanskelig å se akkurat hvordan den blir når den ikke er montert og er i lakkboksen enda.. blir tøft å se bilder når bilen er montert og i vanlig lys:)
winchester Skrevet Desember 8, 2010 Forfatter Skrevet Desember 8, 2010 Fikk meg ny jobb idag, men skal prøve å få gjort så mye som mulig fordi Værgudene er ikke på min side, nei..
Haakjin Skrevet Desember 8, 2010 Skrevet Desember 8, 2010 Dette ble en perfekt farge! Blir utrolig gøy å se når du får den hjem å får begynt å montert litt men du skal lakkere inne dørene, motorrom og bagasjerom liksom? Kanskje du har gjort det, men har ikke fått lest igjennom hele tråden enda, men steike for en perfekt farge det ble
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå