winchester Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Skrevet Desember 26, 2010 Noen som har erfaring med denne siden? http://www.recaro-seats.co.uk/
Hawkon88 Skrevet Desember 26, 2010 Skrevet Desember 26, 2010 Jeg vil tro du vil få en "del" rabatt dersom du får gjort dette i polen/romania etc. Jeg vet ikke om du har noen kollegaer som kan ordne dette for deg? Er ikke værre enn å avtale tid med skredder en dag eller to etter ankomsten din- du kjører ned med han du kjenner, pris etc er avtalt på forhånd,- og han ordner alt rundt levering og praten med skredder etc. Man gjennomskuer jo ganske fort om jobben er godt utført eller ikke.. Ellers gleder jeg meg til bilen kommer tilbake..
winchester Skrevet Desember 26, 2010 Forfatter Skrevet Desember 26, 2010 Kjenner en fra Litauen som garantert har slike kontakter, men får ta det når den tid kommer. Førsteprioritet er hvertfall å få den hjem, så kjøpe nye felger og stoler, så tar jeg resten som det kommer. Gleder meg jeg også.
winchester Skrevet Januar 1, 2011 Forfatter Skrevet Januar 1, 2011 Kjenner jeg klør i fingra etter å skru igjen! Godt nyttår alle.
winchester Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Skrevet Januar 4, 2011 Haha, jeg og. Men det tar den tiden det tar.
winchester Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Skrevet Januar 4, 2011 Hehe, jeg og. Lenge siden sist bildeoppdatering nå, håper det blir snart.
winchester Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Skrevet Januar 4, 2011 Ja, blir M-tech 1 istedenfor gitt.
winchester Skrevet Januar 4, 2011 Forfatter Skrevet Januar 4, 2011 Ja, tror det blir ganske bra. Gjelder bare å finne ett kit i god stand, men må kjøpe felger først.
M3 Yngve Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Du har snart Bimmers kjipeste/ kjedligste tråd. Ikke noe bilder, bare masse kvinnfolk prat, he he Når kommer gullet ditt fra lakk da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå