winchester Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Skrevet Januar 5, 2011 Haha, takk for det Yngve! Nei, ærlig talt vet jeg ikke, men synes jeg så noe aktivitet hos lakkeren idet jeg kjørte på jobb i dag, så om det stemmer kan det vel ikke være så ufattelig lenge til. Blir kanskje bestilt felger til helgen også, Keskin KT1 10x17 ET20, 8,5x17 ET20. Skulle gjerne hatt 9x17 fram, men det får man visst ikke i 17".
316 Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Du har snart Bimmers kjipeste/ kjedligste tråd. Ikke noe bilder, bare masse kvinnfolk prat, he he Når kommer gullet ditt fra lakk da ? Neeeh, wicky som tråd om sjueren er way kjedeligere enn denne!
fizn Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Keskin KT1? De kler E30. Gleder meg til neste update!
winchester Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Skrevet Januar 8, 2011 Ja, blir Keskin KT1 i første omgang. Fikk ruteinstallasjonsverktøyet fra Gasolin.no, det var ikke som forventet. Har sendt mail og klaget, håper de fikser opp.
KristianF Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Får si ifra når du skal selge felgene og handle BBS da..
winchester Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 Hehe, de blir nok beholdt og brukt på en annen E30 etterhvert. Har fått tak i komplett M-tech 1 sett bortifra vingen nå, som hentes 18. januar. Bilen er også ferdig lakkert nå, og felger blir bestilt litt senere enn planlagt.
winchester Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 Det kan jeg ikke si noe om ennå, har ikke sett den. Blir vel til neste uke.
KristianF Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Ah, slik å forstå... Kan bli fett å se denne bilen her på veien etterhvert, ser jævlig lovende ut iallefall..
M3 Yngve Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Var en liten spøk/ spark i rævva for å få ut noen bilder her. Ikke ment for noe annet. Men forum er jo til for kjærring/ tørr prat det.
winchester Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 Var en liten spøk/ spark i rævva for å få ut noen bilder her. Ikke ment for noe annet.Men forum er jo til for kjærring/ tørr prat det. Haha, no hard feelings Yngve.
Halbakken Skrevet Januar 10, 2011 Skrevet Januar 10, 2011 Sånn bilen så ut originalt før du begynte på den, så tok den opp kampen på Hilux med heving over bakken Trengte jo nesten ikke løftebukk på denna! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå