Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, skal prøve å få godkjent med S50, så går for E30 M3 understell med E36 M3 bremser med spacer bak. Stresser ikke med det, så tar det litt og litt, første budet er nå å få den kjørbar til våren, og få på noen skilter, hehe.

Skrevet

Er på vei ut av Oslo nå, endelig kjører kompisen min. Kjørt siden 11-tiden, og har fått hentet M30B34 hos destroyy, M3-stoler tilett Bimmersmedlem, men jeg ble så klart skuffet nok engang. M-tech 1 kittet var uorginalt møkka glassfiber som ikke så ut i måneskinn, sett bortifra sideskjørtene jeg tok med hjem..

Fikk beskjed om at bilen var fantastico, så den hentes hjem i morgen kveld. Estimert ankomstid hjem er altså 07.00.. Over og ut.

Skrevet
Og når man først skal pirke så ser jeg en bulk i bakluka.. :P

Angående lite farge, så kan det jo tenkes at de la på et lag eller to til med farge etter bildet ble tatt?

skulle akkuratt til og si det :lol:

Skrevet
Og når man først skal pirke så ser jeg en bulk i bakluka.. :P

Angående lite farge, så kan det jo tenkes at de la på et lag eller to til med farge etter bildet ble tatt?

Er mest normalt å legge ett slør, så i full flyt, så skulle iallefall vært litt farge dær. Ville stilt meg skeptisk til lakkerer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...