winchester Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Skrevet Januar 12, 2011 Ja, skal prøve å få godkjent med S50, så går for E30 M3 understell med E36 M3 bremser med spacer bak. Stresser ikke med det, så tar det litt og litt, første budet er nå å få den kjørbar til våren, og få på noen skilter, hehe.
winchester Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 Er på vei ut av Oslo nå, endelig kjører kompisen min. Kjørt siden 11-tiden, og har fått hentet M30B34 hos destroyy, M3-stoler tilett Bimmersmedlem, men jeg ble så klart skuffet nok engang. M-tech 1 kittet var uorginalt møkka glassfiber som ikke så ut i måneskinn, sett bortifra sideskjørtene jeg tok med hjem.. Fikk beskjed om at bilen var fantastico, så den hentes hjem i morgen kveld. Estimert ankomstid hjem er altså 07.00.. Over og ut.
///MoePower Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Og når man først skal pirke så ser jeg en bulk i bakluka.. Angående lite farge, så kan det jo tenkes at de la på et lag eller to til med farge etter bildet ble tatt?
sv90 Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Og når man først skal pirke så ser jeg en bulk i bakluka.. Angående lite farge, så kan det jo tenkes at de la på et lag eller to til med farge etter bildet ble tatt? skulle akkuratt til og si det
Elliott Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Og når man først skal pirke så ser jeg en bulk i bakluka.. Angående lite farge, så kan det jo tenkes at de la på et lag eller to til med farge etter bildet ble tatt? Er mest normalt å legge ett slør, så i full flyt, så skulle iallefall vært litt farge dær. Ville stilt meg skeptisk til lakkerer...
winchester Skrevet Januar 15, 2011 Forfatter Skrevet Januar 15, 2011 Må hente meg ett speilreflekskamera først, så kommer bilder i kveld.
kroken Skrevet Januar 15, 2011 Skrevet Januar 15, 2011 Har fått svar fra litauen, vil koste max 5000 får skinn trekt dashbord. da kjøper han et brukt dashbord i litauen å trekker d opp dær..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå