Jås Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Hei,må bli bra dette når du går så grundig til verks... Stå på!!
winchester Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Larsinnj, takk Vi får se hva det blir til, om jeg får tilpasset bakfangeren slik at det ser bra ut blir det nok M-tech 2 rund baut. Er uansett ikke noe problem å gjøre om til preface igjen om det ønskes senere, hehe. Jås: Jo, takk for det, prøver så godt jeg kan
winchester Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Takk for det Skal bort til lakkereren senere i dag nå, så skal vi få på litt mer lakk
winchester Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Hattehyllen ble også trekt opp i sort skinn, skal få seg noen detaljer etterhvert. Har også fått tak i deksel til bagasjelokket, som skal trekkes opp i skinn, samme med verktøysettet bak der. Et lite tyskerbilde fra tidligere i sommer når vi bygde om en kompis sin 318 (i midten) til 325 med motoren fra den til høyre. Min helt til venstre. Noen som forresten har en gammel BMW med likt elektrisk vindussystem som E30, som kan ta bilder av koblingen på baksiden av vindusbryterne? Det jeg i helhet lurer på er om det er et koblingsstykke der, eller om det bare er brukt kabelsko. Takk for svar.
|Ole| Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Endelig kom prosjektet ditt Har venta på detta du
winchester Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Noen som vet om man må kjøpe begge taklukepakningene hos Koed? Eller teller den "store" som en hel pakning? Den lille har delenummer www4140, og den store www4141. Og et spørsmål til - hvilken forskjell er det på låselistene på for-/bakruten fra preface til facelift? Ser det er forskjellige lister på Koed. Og forskjellen er ikke sort/krom.
winchester Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Da var smådeler fra Koed bestilt for 3900 kr.. Må si det svir å bruke så mye penger på småting som såvidt sees, hehe.
winchester Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Nei, kom et høyere bud, og jeg må heller prioritere å få ferdig bilen, dessverre. Hadde gledet meg til å se den med Alpina felgene, men får vel heller kjøpe inn noe annet 4x100 er bare midlertidig uansett, så spiller egentlig ikke så stor rolle.
Jørgen Lie Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Noen som vet om man må kjøpe begge taklukepakningene hos Koed? Eller teller den "store" som en hel pakning? Er det kun pakninga rundt selve luka du skal ha?
winchester Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Jørgen, fant ut av det - man kunne vist bestille 2-del og hel pakning, så jeg bestilte en hel en til en billigere penge
winchester Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Hehe Håper Koed sender pakken fort nå, så jeg får montert sammen diverse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå