Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, det tror du vel. Har holdt på i ett par timer å tatt av toppen på en Suzuki Vitara 1.6 16v nå, skal si de japanerne vet å feste ting godt. Ble litt mer jobb enn forventet å få demontert alt, så må nok ta morgendagen på den også.

Skrevet

Det er foreløpig ikke helt bestemt, men har mitt drømmeinteriør i hodet, så blir nok mest mulig likt det. Men kan si deg det at det kommer til å koste, men forhåpentligvis ikke mer enn det smaker.

Skrevet
Det er foreløpig ikke helt bestemt, men har mitt drømmeinteriør i hodet, så blir nok mest mulig likt det. Men kan si deg det at det kommer til å koste, men forhåpentligvis ikke mer enn det smaker.

Så hemmlighetsfull da :P Men det høres i hvertfall bra ut! Blir nok pent skal du se ;)

Skrevet

kjempekult prosjekt Winchester! likte farge og planene ang alt.

Du får gi meg en lyd når du skal ha s50. Så kan vi sikkert få hentet noe ! :mrgreen:

forresten er det en plass i drammen som selger alcantara til 200kr pr.m :shock:

Skrevet

Ja, er imitert ruskinn. Men er det så gale. Tenker, jeg skal jo ha det på dashbordet. Hva er det egentlig som kan ligge og slite på det der. Det er jo ingenting. Så tror jeg går for det. Er ett MEGET billig alternativ. Var forresten ikke 200kroner pr.m. Var 108,- http://www.stoffogstil.no/Katalog/Bolig ... up_id=4504

Og strøkne dashbord for en jo tak i overalt :) vis en skulle gå på ei smell.

Skrevet

Jeg tenker du vil ha de performance stolene fra e92 m3 jeg.. ;) Samt mtech2 ratt og skreddersydd skinntrekk til dashbordet etc.

Skrevet

Skal snart kjøpe noen meter snart. Kan Jo gi deg tilbakemleding på kvalitet osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...