Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dørene er ferdige, mangler kun å lage ledningsnettet. Nettopp vært hos Morgan og hentet ny frontrute, og bestilt noe småtjafs. Er herved kunde hos GS for alltid, for bedre service finner man ikke. Stor applaus til Morgan som åpnet for meg på en søndag. :applause:

Skrevet

den service de utfører er ikke noe og klage på nei! de står på for kundene sine:) var der og henta en halv e28 i går:)

Skrevet

Frontruten ble montert i dag, etter at jeg fikk tak i ny tettningsmasse da den gamle var datert 7/2004 med maksimal lagringstid på 9 mnd, hehe. Låselisten blir montert i morgen.

gateyav9mqvfs9txuwyw.jpg

e9o25fl0txca3wupk5pm.jpg

6y12bm0zwonczsvglkux.jpg

x0tu0v9i2z585by8gcge.jpg

vctg3a62byv7ijgrw05c.jpg

Har også montert opp vindusmekanismen, ledningsnettet blir laget når jeg får gjennomføringen fra dør til karosseri i posten, stor takk til Eivind (635csi) som sendte den gratis til meg! :)

0xihwjyi9tp77p1v0kcj.jpg

Neste på listen er da å få farget taktrekket og gulvteppet sort, og få inn resten av interiøret sett bort ifra stolene. M-tech 1 fanger er forhåpentligvis på vei i posten på torsdag, så da mangler jeg kun framfanger før det er komplett.

Skrevet

Hehe, takker. :) Får forresten felgene 9. februar om Quality Wheels & Tuning holder tidsskjemaet. 8) Har fått sjefen til å sjekke opp litt dekk i 225/35-17 og 205/35/17 bl.a Dunlop Direzza DZ101, Dunlop SP9000 og Toyo Proxes T1R.

Skrevet
Hehe, takker. :) Får forresten felgene 9. februar om Quality Wheels & Tuning holder tidsskjemaet. 8) Har fått sjefen til å sjekke opp litt dekk i 225/35-17 og 205/35/17 bl.a Dunlop Direzza DZ101, Dunlop SP9000 og Toyo Proxes T1R.

Finnes 205/35-17 da?

Uansett, ser du går for strekk. Strekk er bra :D

Skrevet

Mente såklart 215/35-17 og 205/40-17. Har du noen formening om hvilket som vil gi mest strekk på 8,5 felg? Tror 215/35 blir best, også iht. rulleomkrets iforhold til 205/40-17. Må ha strekk vet du. 8)

Fikk montert på låselisten, nye motorromspaknigen og dekslene tidligere. Har også Sport EVO pakningene mellom forskjerm og panser liggende klar til montering, men skal få tak i noe skikkelig lim fra 3M, da den orginale som sitter på skal visst ikke holde så alt for lenge har jeg forstått.

wouwd9a5kczu11xf0yoj.jpg

aw1ya61r9j9ehrq38tvt.jpg

b8l1mycf6gihncd61lbs.jpg

s59exsqgianspyrgrhep.jpg

Sport EVO pakningen

ntcm9bv2y9ydb94pi5my.jpg

Den nye taklukepakningen ble også montert for en stund siden.

m2qkvg6wzmdov13cfxth.jpg

Kameraten min tok seg også helt tilfeldig en kjøretur for å hente vipperutene, samt mye (og da mener jeg mye) andre E30-deler han har liggende i Vega (12-timer en vei opp i nord :shock: ) da han er permitert for øyeblikket. Så da blir nok de montert fortere enn forventet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...