Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mhm hehe bytta ut min i slik som M3 har bare den lista under lykter. maks kjøling til it cooler:)

nytt prosjekt på gang oxo lagt ut bilder nå på bimmers:)

Skrevet
Hehe, teit at det har blitt 40 sider allerede.. Takk for det, Anders. :)

Kjekt med mange sider, men husk å pøse på med bilder - det elsker vi jo...

Skrevet
Hehe, teit at det har blitt 40 sider allerede.. Takk for det, Anders. :)

Kjekt med mange sider, men husk å pøse på med bilder - det elsker vi jo...

Skal legge ut bilder når det blir gjort noe, nå venter jeg for det meste på deler.

Skrevet

La inn en liten bestilling på monteringsdeler og litt smådill for sideskjørtene og bakfangeren. Noen som kan tenke seg om det er noe annet jeg trenger? Vanskelig å holde følge med alt av smådeler, hehe. Må si det var dyrt for ny sidegummi på bakfangeren, 600,- per side, hmm..

Skrevet

Hvor? 700 på GS iallefall.. Pass på å bestill til Mtech, passer dårlig med den vanlige :P

Latterlig dyr pris for ett lite gummistykke!

Skrevet

Fikk bakfangeren i posten, og vil si den kan reddes med litt iherdig plastsveising, oppretting og finpussing. Har bestilt alle monteringsdeler til sideskjørt og bakfanger, samt ett nytt gummihjørne på bakfangeren som manglet, dyyrt. Fikk også tilbake gulvtrekket idag, ble fint med skikkelig sort gulvtrekk, og ikke "JEG HAR SORT GULVTREKK I MIN, DET KOM ORGINALT"-fargen som heter Charcoal Grey. Skal handle inn ledninger, nytt K5 relè og noen koblingsstykker, så blir ledningsnettet til vinduene helt likt orginalt, sett bortifra at jeg dropper kretsbryteren/vinduslåsen da den aldri kommer til å bli brukt.

Fargestoffet som ble brukt:

3hqi6xomcipkumkmdwjt.jpg

Før og etter:

9pe3nnuu73mpyf9h0nb4.jpg

Sluttresultat, bildet er tatt med ekstrem belysning:

nrutst1lya4h5xnoy7qt.jpg

En av flere sprekker i bakfangeren, forsøkt fikset med glassfiber:

ycg3tcsf32hbckza8r7p.jpg

i2jxcoghro7bid6z1tye.jpg

ys5yi7r63ivhmvrjdsn5.jpg

Og enda ett komplett M-tech 1 kit, i besittelse av broren min. Trenger litt fiks kan man si:

jl3nnxs3un306zu0i1oe.jpg

Noen som har anelse om hvilken type plast M-tech 1 er laget med? Må vite spesifikt for at plastsveisen skal fungere optimalt. God helg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...