winchester Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Farget den minste delen selv, men hele teppet ble fort stort til maskinen, så tok det med på nabobygningen med jobben, de har store vaskemaskiner. Leverte fargestoffet og teppet der, så fikset de det.
leif harald Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 vært hengerfeste på brordin sin m plast også eller ?
winchester Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Hehe, er hengerfeste på bilen hans, så stemmer ganske bra det, Leif Harald.
SSM Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Hva maskin snakker du om, mulig jeg ikke har lest nok her men... Vurderer å kjøpe nytt teppe til min siden det jeg har er så herpa.
leif harald Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Hehe, er hengerfeste på bilen hans, så stemmer ganske bra det, Leif Harald. Nice, hengerfeste på ene min også, dæven der er det nokk mange kg og hente med å fjerne den
winchester Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Hva maskin snakker du om, mulig jeg ikke har lest nok her men...Vurderer å kjøpe nytt teppe til min siden det jeg har er så herpa. Vaskemaskinen, hehe. Hehe, er hengerfeste på bilen hans, så stemmer ganske bra det, Leif Harald. Nice, hengerfeste på ene min også, dæven der er det nokk mange kg og hente med å fjerne den Ja, er ENDEL kilo å hente der ja, var hengerfeste på min også for noen år siden, hehe.
Alecken Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Du tar fortsatt feil angående sort gulv. Det eksisterer. Det jeg hadde kom fra Original 325 m-tech1.
winchester Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 Finn frem delenummeret så tror jeg på deg, Alecken.
leif harald Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Jeg har 2 sorte Skal få det billig om du kommer å henter det
Eksos Skrevet Februar 12, 2011 Skrevet Februar 12, 2011 Tror plasten er noe alla PP plast, iallefall det fangerene til e36 er laga til.. Blir bra dette Er iallefall ikke ABS plast, det er mye sprøere..
winchester Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Må ha mer spesifikk informasjon, go dig, Eksos!
winchester Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Har kjøpt inn litt kabler, og gjort klar til å lage ledningsnett til elektriske vinduer når jeg får tak i noen nye koblingsstykker. I morgen starter prosjekt: farging av taktrekk, skal bli morsomt å se hvordan resultatet blir. Fikk også litt bistand fra Treball på BMWCCN forumet, og 3M har visst produkter som er egnet for å fikse plastfangere, så gir det ett forsøk før plastsveising.
winchester Skrevet Februar 12, 2011 Forfatter Skrevet Februar 12, 2011 Tarzan nå? Nei, de var ikke ankommet Norge når jeg sist snakket med QWT, men de satset på at jeg fikk de iløpet av neste uke.
Tomisimo Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Hei der.. Min første post blir i din trå. om du husker meg fra SW.. Prosjektet ser bra så langt.. her er noe for deg, har rotet lit med felgene, min sirkel lineær blei borte vekk.. OZ futura.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå