Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farget den minste delen selv, men hele teppet ble fort stort til maskinen, så tok det med på nabobygningen med jobben, de har store vaskemaskiner. Leverte fargestoffet og teppet der, så fikset de det.

Skrevet

Hva maskin snakker du om, mulig jeg ikke har lest nok her men...

Vurderer å kjøpe nytt teppe til min siden det jeg har er så herpa.

Skrevet
Hva maskin snakker du om, mulig jeg ikke har lest nok her men...

Vurderer å kjøpe nytt teppe til min siden det jeg har er så herpa.

Vaskemaskinen, hehe.

Hehe, er hengerfeste på bilen hans, så stemmer ganske bra det, Leif Harald. :)

Nice, hengerfeste på ene min også, dæven der er det nokk mange kg og hente med å fjerne den :)

Ja, er ENDEL kilo å hente der ja, var hengerfeste på min også for noen år siden, hehe.

Skrevet

Tror plasten er noe alla PP plast, iallefall det fangerene til e36 er laga til.. Blir bra dette :)

Er iallefall ikke ABS plast, det er mye sprøere..

Skrevet

Har kjøpt inn litt kabler, og gjort klar til å lage ledningsnett til elektriske vinduer når jeg får tak i noen nye koblingsstykker. I morgen starter prosjekt: farging av taktrekk, skal bli morsomt å se hvordan resultatet blir.

1d216gew815qmihwhbs2.jpg

tiq8hpzspohgebnn9xg3.jpg

Fikk også litt bistand fra Treball på BMWCCN forumet, og 3M har visst produkter som er egnet for å fikse plastfangere, så gir det ett forsøk før plastsveising.

Skrevet

Hei der.. Min første post blir i din trå. om du husker meg fra SW.. Prosjektet ser bra så langt.. her er noe for deg, har rotet lit med felgene, min sirkel lineær blei borte vekk.. OZ futura.

aoeh77bymhcn58wj9t5u.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...