winchester Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Nei, god dagen. Kanonstilige tegninger, du får tegne en av min når den blir ferdig.
winchester Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Da har jeg endelig skaffet kontakten som sitter under knappene, samt kabelgjennomføringen til passasjerdøren. Takk til Eivind som minnet meg på at Koed har ett ganske så stort bruktdelelager, noe jeg hadde lagt i glemmeboken. Var for kaldt til å lakkere taktrekket i dag, så nå får dere krysse fingrene og be om varmere vær i Romsdalen. Blir visst ikke vipperuter på meg likevel, da det viste seg at disse rutene var større enn jeg trodde, som gjør at jeg ikke kan bruke bronze rutene. Har fått tatt bort håndtakene og lysene i taket, dørpakningene og maskert opp sidevinduene bak, så står klart til lakk.
635csi Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Når vi på Prærien ikke kan skaffe deler til deg så kan det være greit å huske på Koed ja, hehe Får håpe det endelig ordner seg nå da Angående Bronzerutene, så er det kanskje er kar på Smøla som kan få bruk for dem da eller?
winchester Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Hehe, først Prærien, så GS, så Koed. Nå skal det ordne seg vet du. Tror du misforstod nå, bronzerutene skal brukes, men vipperutene blir ikke brukt, de tok kompisen med seg hjem igjen.
635csi Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Aaah, sånn å forstå Er det ulik størrelse på dem altså?
winchester Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Jepp, annen utforming på ruten i bakkant, pluss at den er 1cm lengre rundt hele ruten. Den blir bare ført inn i en ramme, så boltes henglset fast i C-stolpen, monterer pakningen i vindushullet - voila. Ganske enkel funksjon igrunn, men dumt det var forskjellig størrelse, har en forkjærlighet for slike særdeles sjeldne ekstraduppediter.
635csi Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Hadde vært kult med noe utradisjonelt ekstrautstyr ja Skal vi kjøpe E24-interiør nå da? Bilen er utlagt for salg evt. i deler igjen ser jeg
winchester Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Skrevet Februar 13, 2011 Ja, har sendt en PM til han igjen i sted og hørte om pris på baksetet, men har ikke fått svar.
blækkbankarn Skrevet Februar 14, 2011 Skrevet Februar 14, 2011 for å fikse fanger problemene kan du fuge opp godt slipe godt på baksia å bruke relecta`s megaplast pu 90sek lim.. bruk armering på baksia bli heilt knall.. etter et limen har tørket sliper du over så det ikke er blanke flekker så er det bare å sparkle! lurest å vente et døgn med sparklingen la limen gasse ut!
Tomisimo Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 hvis bakk settet passer inn med noe mods, se etter USDM E24 da, den har midt tunnel og midt tunnel med armlene for front. Bare lufter ideer her
winchester Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Skal se på det. Felgene blir pakket og sendt fra Bergen i dag.
winchester Skrevet Februar 15, 2011 Forfatter Skrevet Februar 15, 2011 Og der kom dekkene. Denne linken her blir nok hyppig oppdatert av meg de neste dagene for å sjekke statusen på felgene.
winchester Skrevet Februar 18, 2011 Forfatter Skrevet Februar 18, 2011 Da va felgene og pakken fra Koed i hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå