Jørgen Lie Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 Se her ja Nå begynner det å bli noe her ! Får skaffe deg skikkelige dekk nå da frøken, så blir jo dette knall!!!
Heen Skrevet Februar 19, 2011 Skrevet Februar 19, 2011 Utrolig tøft prosjekt du har gående Kjekt med mange e30 i fylket. Hvordan kobler du el-vindu biten? har nettopp gjort det selv på min, hadde vært kjekt å se hvordan du gjør det. ta gjerne et par bilder
winchester Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Skrevet Februar 19, 2011 Takk alle sammen. Heen, har sydd det slik det gjøres orginalt, kan ta ett bilde av ledningsnettet før og etter montering.
winchester Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 Jeg har slik dimmer fra Red Rocket Labs, det er drit fett! Men funker kun på førerdøra... Hei, så ikke innlegget ditt før nå. Nei, det vet jeg, men skal legge opp ledning fra passasjerdør og over til førerdør, så fungerer den for begge to.
winchester Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 Led nederlag under tredje verdenskrig nå, en uke med hard og aggresiv krigføring på eBay, så tapte jeg M-tech 1 settet med 1 euro i siste sekundet!
theberg Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Begyner å ta form nå Michael : D Tar meg en tur innom å kikker når jeg kommer hjem!
winchester Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Begyner å ta form nå Michael : DTar meg en tur innom å kikker når jeg kommer hjem! Jepp, bare ring i forveien det, slik at jeg får muligheten til å låse døren.
winchester Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Fikk montert på dekkene i dag. Ble ikke så mye strekk, men det gikk på foran. Får 5mm spacere fra GS i morgen, da skal det prøves bak. Skulle hatt 35-profil bak, så lurer på å kjøpe 245/35-17 for å teste. Felgene var perfekt utformet for å legge på med strekk, pluss at T1R dekkene er kjent for sine gode strekkegenskaper, så alt jeg gjorde var å fylle på luft, ikke noe behov for booster eller startgass. Heen, her er bildet av ledningsnettet til el. vinduer.
Østgaard Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Nice Mulig jeg har føllt dårlig med her, men hvilken senk skal du ha? Blir det justerbart eller berre fjører til du får 5-bolt?
JonasD Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Tenkt noe på å fjerne klarlakken på kanten av felgene og høyglanspolere? Er klar over at det er nye felger, men tror det hadde blitt bra!
winchester Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Nice Mulig jeg har føllt dårlig med her, men hvilken senk skal du ha? Blir det justerbart eller berre fjører til du får 5-bolt? Heisann, det blir nok ikke noen endring i senken før det blir coilovers på 5x120. Den er senket 60/60 nå, men tror nesten jeg fikk feil fra GS når jeg bestilte det sommeren 2009, for den er utrolig høy i forhold til andre jeg har sett med 60/60, spesielt bak. Men skal se hvordan den blir når den får kjørt seg litt i sommer, nå har den bare stått stille siden det ble montert. Tenkt noe på å fjerne klarlakken på kanten av felgene og høyglanspolere? Er klar over at det er nye felger, men tror det hadde blitt bra! Hehe, tenkte faktisk på det når jeg monterte dekkene, men skal ikke ha de så utrolig lenge så blir nok klarlakk.
Heen Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Ser ikke så mye hvordan du har koblet utifra bildet, ser bare ledningsnett og to kontakter egentlig. Har du en skisse du gikk utifra, og hvor koblet du deg på i ledningsnettet osv? send gjerne på pm om du vil
winchester Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Det er litt vanskelig å ta detaljert bilde av hele ledningsnettet, hehe. Her har du koblingsskjemaet jeg brukte, bare følg det så finner du ut hvor du kobler deg inn på orginalnettet. Om du har K5 relèet i sikringsboksen fra før av kobler du deg enkelt og greit inn på C302 til venstre for rattstammen på pinne Q (let det opp i koblingsskjemaet du får lastet ned på nettet). Visst du ikke har K5 relèet kjøper du ett relè som passer, monterer det der K5 skal stå, og putter i en 30A sikring på #17.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå