Heen Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 jojo, alt det der er greit, jeg har koblet på K5 rele og inn på C302 osv, men måtte legge en toleder fra midtkonsoll til kontakten i døra. Var mer hvordan du koblet det ved midtkonsollen jeg tenkte på. her er en rask skisse over hvordan jeg koblet.
winchester Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 Hm, nå er jeg usikker på hva du lurer på. Koblet det slik det er orginalt, med orginale stikk på knappene, jordingen på orginalplassen over bremsepedal, orginale kabelsko og isoleringshylser på pluggene inn i vindusmotorer osv. Eneste jeg ikke gjorde orginalt var å koble ledningsnettet i tre deler, 1 del i hver dør og 1 til selve karosseriet.
Heen Skrevet Februar 21, 2011 Skrevet Februar 21, 2011 Det var det jeg tenkte på Jeg hadde dørledningsnettet, men ikke ledningsnett i bilen. Det er 5 ledere ut fra org stikket på bryterene. en til pluss, to til motor, og to til jord. koblet du jordingene bare sammen og la dette til punktet over bremsepedalen eller hur?
winchester Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Skrevet Februar 21, 2011 La opp 2 jordingskabler 1,5mm2 fra hver bryter nesten helt frem til jordingspunktet, og rett før skjøtet jeg de ihop med en wagoklemme, og så gikk det en 2,5mm2 ut derfra og til jordingspunktet.
///MoePower Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Led nederlag under tredje verdenskrig nå, en uke med hard og aggresiv krigføring på eBay, så tapte jeg M-tech 1 settet med 1 euro i siste sekundet! Tenk så heldig du var som sparte deg masse penger..!
theberg Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Begyner å ta form nå Michael : DTar meg en tur innom å kikker når jeg kommer hjem! Jepp, bare ring i forveien det, slik at jeg får muligheten til å låse døren. Kompis.. Kanskje det heller kommer en strømregning da?
winchester Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Led nederlag under tredje verdenskrig nå, en uke med hard og aggresiv krigføring på eBay, så tapte jeg M-tech 1 settet med 1 euro i siste sekundet! Tenk så heldig du var som sparte deg masse penger..! Hehe.. Kompis..Kanskje det heller kommer en strømregning da?
|Ole| Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Bilen din kjem til og bli ein av Norges finaste E30`er winchester!! Gledar meg til å sjå den ferdig! Strøkent pluss!!
NBCustom Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Bilen din kjem til og bli ein av Norges finaste E30`er winchester!!Gledar meg til å sjå den ferdig! Strøkent pluss!! x2
winchester Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Tusen takk, det gir motivasjon! Blir nok en stund til du får se den helt ferdig med det tempoet det går i, men en dag.. Fikk en pakke fra GS i dag med ny frontplate og monteringsdeler til bakfanger og sideskjørt, så kommer spacere og litt annet når de får det tilsendt fra annet lager.
Torek Skrevet Februar 22, 2011 Skrevet Februar 22, 2011 Hehe..du må ha bra med dollars i lomma når du kjøper kliss nye "midlertidige" felger til den prisen der. Synes det ble litt mye gummi på bakfelga? Følger spent med! Blir nok veldig bra dette her!
winchester Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Hehe, det har jeg så absolutt ikke, dessverre.. Nå man skulle vunnet i lotto! Ja, jeg synes det ble litt for mye gummi på bakfelgene jeg og, men skal prøve på med spacerene som kommer i posten først og se hvor mye som skal til før jeg bestemmer meg for noe.
m-alpin Skrevet Februar 24, 2011 Skrevet Februar 24, 2011 sattan de var rå,pris på sånt? har de matchende bakseter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå