Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta også slit ut den tlf din!! Alle bilda mine er tatt med mobil, fordi eg ikkje tar meg råd til å kjøpe skikkeleg kamera :P

Fyr laust :D

Skrevet
Er så kjedlig å ta bilder når det bare er småting som blir gjort. Pluss at jeg hater å ta bilder.. :cry:

Har ikkje du ein kompiss/venninde som kan ta bilder for deg? :)

Skrevet

Hei, så ikke innlegget ditt. Nei, er uten understell. Understellet kostet 1700,- ekstra, så det kjøper jeg senere eller bruker understellet på stolene jeg allerede har med noen små modifikasjoner.

Skrevet

Noen som har handlet med Autopolsterei før? Jeg har prøvd å fått tak i han siden jeg betalte stolene, men får ikke svar på e-mail info@autopolsterei.de, kontoret sin tlf 07161 808 10 58 og mobilen til Onder - 0162 36 36 333. Begynner å bli urolig for at jeg må rapportere det til PayPal og få tilbake pengene og innse at det ikke kommer noen stoler siden han plutselig droppet all kontakt etter at pengene var overført.

Skrevet

Jo, har ikke lest mer enn to negative ting, en kunde som ikke fikk varer og en som måtte vente 4 måneder før han fikk varen. Satser på at de har ferie, men fortsatt skeptisk når ingen av nummerene er i bruk.

Skrevet

Hmm. Fekk mail tirsdag og onsdag. Onsdagen så fekk eg svar fra ein mobileinheit.

Edit: Svara var særdeles korte..

Skrevet

En rekke dårlige bilder.. Taktrekket er sort, fått inn igjen gulvteppet, fått på plass vindusbrytere og hattehylle, men resten av interiøret må vente til jeg får noen deler i posten igjen. Synes bilen er utrolig skamhøy for å være senket 60/60, noen formeninger om det? Får lyst på sommer..

DSC_0714.jpg

DSC_0715.jpg

DSC_0716.jpg

DSC_0717.jpg

DSC_0718.jpg

DSC_0719.jpg

DSC_0720.jpg

DSC_0721.jpg

DSC_0722.jpg

DSC_0723.jpg

DSC_0724.jpg

DSC_0725.jpg

DSC_0726.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...