|Ole| Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Ta også slit ut den tlf din!! Alle bilda mine er tatt med mobil, fordi eg ikkje tar meg råd til å kjøpe skikkeleg kamera Fyr laust
winchester Skrevet Mars 1, 2011 Forfatter Skrevet Mars 1, 2011 Er så kjedlig å ta bilder når det bare er småting som blir gjort. Pluss at jeg hater å ta bilder..
|Ole| Skrevet Mars 1, 2011 Skrevet Mars 1, 2011 Er så kjedlig å ta bilder når det bare er småting som blir gjort. Pluss at jeg hater å ta bilder.. Har ikkje du ein kompiss/venninde som kan ta bilder for deg?
Stian Skrevet Mars 3, 2011 Skrevet Mars 3, 2011 Coolt prosjekt. Er det understell med stolane eller? Ja?
winchester Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Skrevet Mars 3, 2011 Hei, så ikke innlegget ditt. Nei, er uten understell. Understellet kostet 1700,- ekstra, så det kjøper jeg senere eller bruker understellet på stolene jeg allerede har med noen små modifikasjoner.
winchester Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Noen som har handlet med Autopolsterei før? Jeg har prøvd å fått tak i han siden jeg betalte stolene, men får ikke svar på e-mail info@autopolsterei.de, kontoret sin tlf 07161 808 10 58 og mobilen til Onder - 0162 36 36 333. Begynner å bli urolig for at jeg må rapportere det til PayPal og få tilbake pengene og innse at det ikke kommer noen stoler siden han plutselig droppet all kontakt etter at pengene var overført.
leif harald Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Harregud, er det ikke et seriøst firma da? Kansje de har ferie på jobben å derfår ikke svarer på tlf eller mail
winchester Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Jo, har ikke lest mer enn to negative ting, en kunde som ikke fikk varer og en som måtte vente 4 måneder før han fikk varen. Satser på at de har ferie, men fortsatt skeptisk når ingen av nummerene er i bruk.
Sund.M3 Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 kjipt, håper d ordner seg med stolene, gleder meg til og se ferdige bildre av bilen din
winchester Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Fikk svar fra Onder for to timer siden, han skulle få ordnet opp i det, men slik jeg forstod det var ikke setene sendt.
leif harald Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Begynn å legg ut bilder når du har fått delene hjem heller
Stian Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Har hatt ein god dialog med Onder dei siste dagane. Virkar ganske seriøs etter min oppfattning.
winchester Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Hm, merkelig at han har snakket med deg de siste dagene, men ikke hatt tid til å svare meg fordi han har vært opptatt på sykehuset..
Stian Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Hmm. Fekk mail tirsdag og onsdag. Onsdagen så fekk eg svar fra ein mobileinheit. Edit: Svara var særdeles korte..
winchester Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 En rekke dårlige bilder.. Taktrekket er sort, fått inn igjen gulvteppet, fått på plass vindusbrytere og hattehylle, men resten av interiøret må vente til jeg får noen deler i posten igjen. Synes bilen er utrolig skamhøy for å være senket 60/60, noen formeninger om det? Får lyst på sommer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå