|Ole| Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Å herregud! Att du nøle med å laste opp bilder er jo nokke du skulle hatt juling for!! Herregud så bra det der blir!! MEIR MEIR MEIR bilder!!
winchester Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Hmm. Fekk mail tirsdag og onsdag. Onsdagen så fekk eg svar fra ein mobileinheit.Edit: Svara var særdeles korte.. Hm, merkelig. Får bare vente og se, håper såklart på det beste. Å herregud!Att du nøle med å laste opp bilder er jo nokke du skulle hatt juling for!! Herregud så bra det der blir!! MEIR MEIR MEIR bilder!! Haha!
635csi Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Litt enig med deg ang. høyden, men mulig du har så lav profil at det blir litt mye luft i hjulbuene av den grunn? Til sammenligning min x-Touring med 60mm foran og 16" med dekk tilsvarende original rulleomkrets: Ellers gleder det meg at det er fremgang i garasjen din
Rogern Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Synes bilen er utrolig skamhøy for å være senket 60/60, noen formeninger om det? Får lyst på sommer.. Den kommer nok til å "sette" seg litt når den blir brukt. Jeg har hatt 60/40 på de fleste e30'ene jeg har hatt og 40mm bak med 10" felg er mer enn nok. Jeg tror 60mm bak blir for mye, men din så merkelig høy ut nå.. Ellers flott e30!
|Ole| Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Husk att det er ei bunnpanne der og da EDIT: Med norske veier kan det ofte bli litt "bumpy" da er det jo greit med litt å gå på
matsrh Skrevet Mars 4, 2011 Skrevet Mars 4, 2011 Helt topp med bilder! Venter på bilder hver dag STRØKENT!!!!
winchester Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Skrevet Mars 4, 2011 Litt enig med deg ang. høyden, men mulig du har så lav profil at det blir litt mye luft i hjulbuene av den grunn?Til sammenligning min x-Touring med 60mm foran og 16" med dekk tilsvarende original rulleomkrets: Ellers gleder det meg at det er fremgang i garasjen din Hmm, ikke vet jeg, satser på at den synker noen centimeter til, så får jeg kjøre på med bumper stop så jeg ikke tar skjermen. Gleder meg jeg og. Synes bilen er utrolig skamhøy for å være senket 60/60, noen formeninger om det? Får lyst på sommer.. Den kommer nok til å "sette" seg litt når den blir brukt. Jeg har hatt 60/40 på de fleste e30'ene jeg har hatt og 40mm bak med 10" felg er mer enn nok. Jeg tror 60mm bak blir for mye, men din så merkelig høy ut nå.. Ellers flott e30! Ja, merkelig. Har vært slik siden senkesettet ble kjøpt for lenge siden, men har jo kun brukt den i noen timer siden da. Husk att det er ei bunnpanne der og da EDIT: Med norske veier kan det ofte bli litt "bumpy" da er det jo greit med litt å gå på Hehe, har ikke så mye klaring til bunnpannen nå nei, må lage en aluplate å ha under der etterhvert. Helt topp med bilder! Venter på bilder hver dag STRØKENT!!!! Hehe, hver dag skjer neppe. Åi den var litt høy ja, haha Sier du det.
///MoePower Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Du må sette høyre bakhjulet på venstresiden og motsatt. Du har montert dem sånn at rulleretningen peker i feil retning.
winchester Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Du må sette høyre bakhjulet på venstresiden og motsatt. Du har montert dem sånn at rulleretningen peker i feil retning. Hehe, vet det. Skal av med de igjen på mandag når jeg får lengre hjulbolter.
fizn Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Ser ut som du har fått et pent stuk nå, mangler bare å få den enda litt ned.
Stian Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 60/60 er nesten dødfødt med 10" bak uten skikkeleg understell. Edit: Inklusiv valsing..
winchester Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 60/60 er nesten dødfødt med 10" bak uten skikkeleg understell.Edit: Inklusiv valsing.. Hehe, ikke slik senkesettet er nå hvertfall, har mye å gå på. Skikkelig undertell kommer ann på hva biltilsynet sier om S50 igrunn, men coilovers blir det nok uansett etterhvert.
Erik89 Skrevet Mars 5, 2011 Skrevet Mars 5, 2011 Man har ikke godt av å starte på side en i tråden din altså..godt jeg ikke hadde noen planer Nydelig bil, gleder meg til å få sett hu til sommeren! Og du er en liten "teaser" du..som venter lengst mulig med å legge ut bilder Men du kommer ihvertfall med bilder som får en til å miste kjeven i gulvet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå