winchester Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Jo, skal gjøre det til helgen. Nye dekk kjøper jeg når disse er utslitt, har nok av utgifter. Ja, bump stop må kjøpes. Flott, henter den i morgen kveld jeg. Din fortjener det. Ja, hent hele faenskapen Jeg har brukt bump stop som jeg har laga selv, av tykk gummi. Skjært ut me hullsag slik at de passer inne i "dekselet" rundt stempelet i demperen, skar et snitt i den, og da er d bare å spjære ut snittet litt, og putte inn gummien. Tror de selger samme opplegget på Biltema også.. Å få det behagelig med breie sko og senk får du aldri, så den "kjøreopplevelsen" er det bare å glemme Uansett ikke en bruksbil eller noe du skal kjøre langt med mange ganger. Blir vel koseturer og treff tenker jeg? Haha, en dag er den plutselig borte. Ikke dum løsning det. Du har riktig der, blir ikke så alt for mye langkjøring sett bortifra noen turer og treff. Men dette er bare midlertidig, blir coilovers etterhvert, selv om jeg får nei på S50-søknad.
Jørgen Lie Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Hehe, si fra først da, så får du nøkkelen, slipper du å styre med kobling for å dra Nei, det fungerer knall faktisk! Gjort det både på E30 og en fæl 3`er golf jeg hadde med alt for store hjul.. Det jeg også mener. Regner med du ikke bygger for å oppnå allverden til kjørecomfort, og er en grei løsning til du får coilovers egentlig
winchester Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Haha, sender en liten SMS når jeg sitter i garasjen din jeg. Satser på at det fungerer greit nok, visst ikke har jeg igrunn ikke behov for å få den lavere, siden veistandarden her tilsier at bilen skal ha 30 centimeter klaring under!
Jørgen Lie Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Gjør det Jaa, det gjør det.. Pfft, senk til det er pent, og kjør deretter.. Hatt to stk skamsenka cab`er, og her ute er det FORFERDELIG, samt to ferger for å komme til byen (KR), så det er bare å finne riktig høyde..
winchester Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Slipper heldigvis unna ferger med mindre jeg skal til GS en tur, med mindre jeg kjører via Åndalsnes, hehe. Blir morsomt å se til slutt.
doffa Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Ville du ha dinna M-tech fronten e kjøpte her om dagen? E har ikke bruk for den å han kompisen e kjøpte den for skulle plutselig ikke ha den. Det trengs litt tolmod å godt mot på den. Va litt sliten
winchester Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Var en snartur ute hos Kristoffer og hentet meg M-tech 1 frontfanger i dag, trenger endel fiks, men skal få til å gjøre den fin igjen.
316 Skrevet Mars 11, 2011 Skrevet Mars 11, 2011 Ah, flotters! Har du "gitt opp" jakten på et bra M-tech 1 sett nå da?
winchester Skrevet Mars 11, 2011 Forfatter Skrevet Mars 11, 2011 Nja, har tildels det, hehe. Får se hva det blir av denne først, men har lyst til å få på fronten, sideskjørt og hekken før sommeren, så da ble det slik.
winchester Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Skrevet Mars 12, 2011 Fått gjort litt idag, så nå venter bilen på nye stoler, nytt ratt og innstigningslister blant annet. Inn med baksetet og sidetrekk. Fuktighetsblokkering i dørene. Instrumenthuset er klar for fest med rød neglelakk og M-emblem.. Dørtrekk på Ferdig M-tech 1 fronten jeg kjøpte av doffa, trenger endel fiks før den blir brukbar. M-tech 1 motherland..
316 Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 Blir bra med senkesett, støtter påstanden om at du har touringfjører bak. Fargen er bare KNALL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå