winchester Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Skrevet Mars 24, 2011 Stolene er spesialbestilt i Tyskland, understellet er handlet via en bedrift her som heter Etac, som bygger om biler til handikappede mennesker, og da bruker de Recaro stoler.
winchester Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Skrevet Mars 24, 2011 Så, hvem er det som har min fremtidige M-tech 1 frontfanger på bilen sin eller liggende i garasjen? Trenger en kjapt!!
Eksos Skrevet Mars 24, 2011 Skrevet Mars 24, 2011 Veit om en som prata om at han hadde en liggende for ett par år siden, kan jo høøøre om han har den enda Den trengte litt shine, men tvilsomt like mye som den der! Nyyydelige stoler forresten!
winchester Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Skrevet Mars 24, 2011 Hør med han! Litt shine er bedre enn å bygge opp en hel en! Takk.
doffa Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 Svarte deg men det kom jo midt inni alle bilda... Forbanna iphone dritSåg litt på bilda av mtech oppussingen. Såg ikke bra u fanger nei. Va no som faen at e solgte den til deg da. Dårlig sammvittighet her nå. Ska se om jeg klarer å fiske fram en til her i byen til deg;) Den stål skiven må vær over polifleks foringen er ikke den der beveger traversen seg unormalt mye. Mål foringen å så måler du høyden på Hylsen foringen skal inn i. Der e faktisk forskjeld på dem men det er kun på ett få tall av biler. Noen er lavere en en std 325. Noe som jeg har fått erfare ett par ganga på jobb:) Hehe, fikk med meg hva du skrev. Hehe, var litt verre enn forventet den ja. Skal se på det, men mener på at foringen og hylsen er riktig, og alt satt som bare det før traversen ble montert.. Finner nok ut av det, men litt usikker på om jeg vil finne det ut før jeg godkjenner senkesettet. Oi.. Har litt jobb med den fangeren foran deg da.. Men håper du berger den, og det gjør du vel tenker jeg Og som sagt før; fjern gummien mellom fjærene bak. De tar extra høyde. Ellers er jeg enig i det doffa sier der ang den foringa!EDIT: Skal du virkelig sitte i de stygge fæle stolene der??? Litt? Må jo støpe til hele høyresiden av frontfangeren nesten. Tviler på at jeg klarer å berge den.. Så jeg er på utikk etter ny M-tech 1 front, skrik ut. Ja, de fæle stolene får nok bare bli inntil videre.. Gromme stoler. Når de sete festene dine kommer, ønsker jeg bilder. Men du, når du koster på denne bilen masse kr, gjør masse fint arbeid, så må du shine under stellet osv og bytte til skiver bak da. Bilder skal du få vet du. Understellet er faktisk delvis shinet opp, men orker ikke legge så mye kroner og arbeid i noe som skal byttes ut etterhvert. du får ikke gokjent bilen med forringer som ikke sitter slik dem skal. tro meg mange som har kommet bort på gmg å spurt om vi kan hjelpe dem å dytte foringen lenger inn så den blir gokjent. blir feil spissinge oxo av ditta greierne der.om du klare å vente litt så kan e hive meg i grønna på mandag å komme innover med verktøyet mitt, å kan jeg presse den inn slik den skal stå
winchester Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Skrevet Mars 25, 2011 Hmm, du har vel rett i det. Ja, hadde vært flott det. Rart at saksbehandleren min ikke har ringt meg ennå angående de Alpina dokumentene de har fått tak i, ser flere har fått telefon om det..
Jås Skrevet Mars 25, 2011 Skrevet Mars 25, 2011 Alpinadokumentasjon ? Godtar de det? Isåfall er det et håp for meg og...
winchester Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Skrevet Mars 25, 2011 Er vel på en måte ikke Alpina dokumentasjon, er dokumentasjon på hvor mye E30-chassiet tåler.
winchester Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Skrevet Mars 25, 2011 Er biltilsynet som holder på med det, de skal visst lage en standard for E30 om jeg har forstått det rett.
winchester Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Skrevet Mars 26, 2011 Da var traversforingene fikset og lysdimmeren instalert, men venter på svar fra George Graves, for den funker ikke, selv om alt er koblet som han sa.
Eksos Skrevet Mars 26, 2011 Skrevet Mars 26, 2011 Lysdimmer til hva? Byttet ut den originale til dashen, eller er det til noe annet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå