Eksos Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Klokka på forumet er rett her faktisk 2min for sein, det kan man leve med..
Jås Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Klokka på forumet er rett her faktisk 2min for sein, det kan man leve med.. Hos meg er den en time feil...
|Ole| Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Klokka på forumet er rett her faktisk 2min for sein, det kan man leve med.. Hos meg er den en time feil... 1 time feil her og
matsrh Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Bare å gå på kontroll panelet og instillinger å skru på sommertid det MEN!!!! Back to business, kan ikke la denne dagen gå uten bilder
winchester Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Hehe. Har ikke fått gjort noe på E30'en i dag annet enn å bytte to hjulsylindre på de gromne trommelbremsene og montert det nye rattet som kom i dag. Har hentet hjem en frontkollidert E36 318is som trenger litt pleie, så holder på med den nå. God helg folkens.
Eksos Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Hvor hentet du den ifra? Så en E36 som blei transportert her ute idag
winchester Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Her på Vestnes, en venn som hadde den.
Eksos Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Aaahh, ikke samme da med andre ord.... Har en Mtech fanger på hånda nå forresten
winchester Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Nei, det er det nok ikke. Hehe, fuuuu. Nå har jeg demontert panseret som ikke så ut i måneskinn, høyre forskjerm, frontplaten, radiator, toppdeksel, registerdeksel, plugger, LMM, luftfilterboksen og litt annet diverse. Skal se om jeg får låst opp på jobben i morgen, da blir det nye plugger, olje, olje- og bensinfilter. Skal få vasket registerdekselet og toppdekselet, så skal toppdekselet lakkeres. Er skitten denne motoren! Må nok ha ny radiator og en diverse pakninger, den ble ganske så fort glodvarm.
Eksos Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Altså, jeg trenger ikke fronten, tenkte kanskje du var interessert?
winchester Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 Er interessert, men nå som jeg hentet meg E36 er jeg offisielt blakk før 14. april gitt. Hvilken stand er den da?
Eksos Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Er interessert, men nå som jeg hentet meg E36 er jeg offisielt blakk før 14. april gitt. Hvilken stand er den da? Ikke glassfiber eller sparkel på den, skulle være i grei stand, man må nok pusses litt på før lakk Han har hatt den i sikkert 2 år nå, så han har den nok fortsatt om to uker
winchester Skrevet April 2, 2011 Forfatter Skrevet April 2, 2011 Sender deg en PM når jeg har penger til E30'en igjen jeg, hehe. Hvor holder han til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå