Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tennfjord, så det er ikke så altfor langt å kjøre ;) Han skulle sjekke standen på den imårra, sa at du sikkert tok kontakt jeg, sender navn på PM..

Skrevet

Da har jeg kjøpt enda en E36, en 316 sedan, så der fikk jeg meg billig radiator, felger med vinterdekk, frontfanger, bakfanger, grillramme, frontplate og diverse annet. :) Legger ut noen bilder av en skitten E30 i solen senere i kveld. :)

Skrevet

Kappemateriale den sedanen? Trenger bakplata, mellom baklyktene under bagasjelokket :P

Er bagasjelokket rustfritt også kanskje? :) Trenger også deksel under motor..

Skrevet

Eksos: Den er kappemateriale ja, blir nok kappet i småbiter før den blir levert. Er RÅTTENT karosseri, men skal se om bakplaten er brukbar. :)

Starter med E30'en da, trist ute i regnet.

DSC_0784.jpg

DSC_0786.jpg

Så kom solen..

DSC_0788.jpg

DSC_0789.jpg

DSC_0781.jpg

E36 318is etter demontering, fikk seg nye plugger, motorolje, servoolje og frostvæske, og toppdeksel, registerdeksel og andre deler ble vasket i delevasker.

DSC_0777.jpg

DSC_0785.jpg

DSC_0778.jpg

DSC_0780.jpg

DSC_0787.jpg

Og E36 316i som ble kjøpt i dag, si ifra om noen trenger deler så ser jeg hva som er til overs

DSC_0790.jpg

Og ett siste bilde av E30'en til brudern på vinterhjul

DSC_0782.jpg

Skrevet

Rett farge også jo! Supert om bagasjelokket er noenlunde, mitt er dårlig =/ Kan være interessert i speila også om de er bra, mine er sorte, men usikker på om det kanskje passer bedre..

Er ikke skinnratt i den vell?

Skrevet

Hehe, passer bra da gitt. Skal se på panseret i morgen etter jobb, men mener det var litt rust rundt om i falsene, om ikke det var på 318is'en. Er vanlig kjedlig ratt i den og blått komfort stoffinteriør. Kan ta bilder av det du skrev her i morgen, så får du se.

Skrevet

Det var billig, må tenke på det. Synes E30'n din ser "feil" høy ut enda, men det kan jo hende den setter seg mer. Du må ha lavere profil på gummien og :)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...