Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må finne ut om den er til å stole på først, har jo tross alt bare kjørt 1 km med den. Hehe! Henter den neste uke, så jeg regner med at jeg får tilbakelagt noen mil :)!

• 2 weeks later...
Skrevet

Nja, dårlig med oppdateringer nå, er dekksesong nå så blir endel timer ekstra på jobb. Men kan jo meddele at jeg har bestilt absolutt alt nytt til sideskjørt, bakfanger og frontfanger, sett bortifra chromefangerene og selve M-tech 1 stylingen. Nye gummilister, ny skiltholder, nye skruer, nye klips, nye fester, nytt alt. :) Har også bestilt skilter til den skittne E36'en, så den blir det nok skilter på over påsken når biltilsynet åpner dørene igjen.

Skrevet

Har ikke det nei, han du tipset meg om Eksos hadde ikke M-tech 1 viste det seg, var visst Zender eller BBS etter bildet å dømme. Overrasket over prisen på alt om dagen.

Skrevet

Aaahh, da så.. De gummihettene fremme på bakfangeren koster vell godt over 500kr per stk mener jeg på :S

Skrevet

Jepp, kan jo meddele at bestillingen for monteringsdeler til M-tech 1 frontfanger og litt diverse til fangeren kom på godt over 4000,- så.. Jørgen, går nok ikke så veldig mye fremover for tiden, begynner å bli ganske lei av denne pengesumpen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...