winchester Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Skrevet Desember 30, 2011 Haha, faen. Skal ta noen senere om jeg kommer meg ut av senga.
joachim sørlie Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Opp og stå nå, er vell ikke 80 år og ligger på gamlehjem??
winchester Skrevet Desember 30, 2011 Forfatter Skrevet Desember 30, 2011 Føler meg hvertfall som en 80-åring i dag.
316 Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Jeg har sett deg i aksjon før og betviler ikke akkurat det.
winchester Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Skrevet Desember 31, 2011 Jo, det kan vel stemme det, hehe. Godt nyttår alle sammen, har tilbragt dagen i garasjen, så passasjersiden av bilen begynner å se rustfri ut snart. Legger ut bilder senere.
Markus E30 Skrevet Desember 31, 2011 Skrevet Desember 31, 2011 Godt nytt år ;D både jeg og knut er enig at du må få ferdi mtech 1'en ^^
winchester Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Skrevet Januar 1, 2012 Haha, er fullt enig med dere. Første bud var å få den opp på bukker og demontere skjermer og interiør for å sjekke tilstanden. Fargen er Smaragdgrün Metallic. Og der fant jeg litt rust.. Og litt her også.. Fikk fikset det i dag, pluss fem andre hull. Går nok ikke like nøye til verks på denne bilen som den andre, for da tar det evigheter. Måtte bygge opp igjen hele jekkfestet. Ett hull igjen på passasjersiden, så skal det tektyleres der det tektyleres kan. Har også bestilt nye bremseskiver og klosser foran, og nye bremsesko bak.
winchester Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Skrevet Januar 1, 2012 Nei, men er ikke langt ifra, hehe. Ja, gjør det denne omgangen
316 Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Ligner litt på det som var på min... Og den læv jo!
winchester Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Skrevet Januar 1, 2012 Haha, ja den gjør vrl det. Skal nok bli bil av den etterhvert, men var så lur at jeg ikke brukte sveisemaske på hele gårsdagen, så nå går det i Aloe Vera for full rulle. Må få lånt meg en auto-dimme maske asap. Haha, ja det hjertet var helt planlagt, lover!
winchester Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Skrevet Januar 2, 2012 Fått sveist 6 hull siden sist, endte nå opp med at høyre hjulbue ble kappet ut, så skal prøve å lage en form for bredding der istede. Innerskjermen er så og si helt bortrustet. Jeg har det med å velge rustne vrak..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå