Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er innerst inne enig med deg Tore :)

Hehe, ikke sant :)

Kommer nok til å ha flere felgsett å velge mellom etterhvert, håper jeg hvertfall.
Ja, det er dét som er moro! :)

Gleder meg til du har kommet litt på vei med montering. Dette er bare nødt til å bli veldig bra :)

Skrevet
Krysseikfelger er tøft, det samme er faktisk breddet stålfelg. Synd at ingen tør å skille seg ut med det.

Det er dyrt å bredde felger, så det er nok mye av grunnen. I tillegg(for min egen del) så er 4x100 stålfelg i 17" like sjeldent som Ferrari-motor i e30, og jeg synes 16" blir litt i minste laget pga. kjørehøyden.

Hva er disse rutene dere snakker så mye om??

Skrevet
Krysseikfelger er tøft, det samme er faktisk breddet stålfelg. Synd at ingen tør å skille seg ut med det.

Det er dyrt å bredde felger, så det er nok mye av grunnen. I tillegg(for min egen del) så er 4x100 stålfelg i 17" like sjeldent som Ferrari-motor i e30, og jeg synes 16" blir litt i minste laget pga. kjørehøyden.

Bredda stålfelger skal være max 15 med lite profil :)

Skrevet

Bredda stålfelger skal være max 15 med lite profil :)

..ja, det ser bra ut på e30 :^o Det er jo fysisk umulig også.

Skrevet

Må bidra med et innlegg jeg også så det blir lettere å følge med videre :) Venter spent på bilder av ferdiglakkert bil hvertfall. Spennende fagevalg :)

Takk for handelen forresten, og god tur hjem. Husk på du har med deg en litt sjelden last :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...