winchester Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Haha, det er jo Vidar Sanden sine jo. Han prøvde å selge de til meg tidligere, for en myee høyere sum enn det der
Torek Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Heller org. 15" krysseiker istedet for å kjøre med de rånerhjula der
knut_olestad Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Er innerst inne enig med deg Tore Ellers vil jeg si at Hartge felger kanskje er tingen når du får bygget om til 5 bolt?
winchester Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Enig der Tore Ja, Hartge felger er så absolutt riktig Kommer nok til å ha flere felgsett å velge mellom etterhvert, håper jeg hvertfall.
Torek Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Er innerst inne enig med deg Tore Hehe, ikke sant Kommer nok til å ha flere felgsett å velge mellom etterhvert, håper jeg hvertfall.Ja, det er dét som er moro! Gleder meg til du har kommet litt på vei med montering. Dette er bare nødt til å bli veldig bra
316 Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Krysseikfelger er tøft, det samme er faktisk breddet stålfelg. Synd at ingen tør å skille seg ut med det.
winchester Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Sitter på ferga over til Halsa nå, skal møte 635csi og kjøpe bronzevinduer rundbaut med han
winchester Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Raskere enn Jørgen jeg vet du
Torek Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Krysseikfelger er tøft, det samme er faktisk breddet stålfelg. Synd at ingen tør å skille seg ut med det. Det er dyrt å bredde felger, så det er nok mye av grunnen. I tillegg(for min egen del) så er 4x100 stålfelg i 17" like sjeldent som Ferrari-motor i e30, og jeg synes 16" blir litt i minste laget pga. kjørehøyden. Hva er disse rutene dere snakker så mye om??
winchester Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Sjekk om du finner salgstråden til 635csi, så ser du
knut_olestad Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Krysseikfelger er tøft, det samme er faktisk breddet stålfelg. Synd at ingen tør å skille seg ut med det. Det er dyrt å bredde felger, så det er nok mye av grunnen. I tillegg(for min egen del) så er 4x100 stålfelg i 17" like sjeldent som Ferrari-motor i e30, og jeg synes 16" blir litt i minste laget pga. kjørehøyden. Hva er disse rutene dere snakker så mye om?? Bredda stålfelger skal være max 15 med lite profil
Torek Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Krysseikfelger er tøft, det samme er faktisk breddet stålfelg. Synd at ingen tør å skille seg ut med det. Det er dyrt å bredde felger, så det er nok mye av grunnen. I tillegg(for min egen del) så er 4x100 stålfelg i 17" like sjeldent som Ferrari-motor i e30, og jeg synes 16" blir litt i minste laget pga. kjørehøyden. Hva er disse rutene dere snakker så mye om?? Bredda stålfelger skal være max 15 med lite profil ..ja, det ser bra ut på e30 Det er jo fysisk umulig også.
635csi Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Må bidra med et innlegg jeg også så det blir lettere å følge med videre Venter spent på bilder av ferdiglakkert bil hvertfall. Spennende fagevalg Takk for handelen forresten, og god tur hjem. Husk på du har med deg en litt sjelden last
winchester Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Hehe, takk for handelen og kaffen Rakk akkurat ferga også Hehe, ligger som støpt vindua nå vet du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå