winchester Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Lenge siden jeg satt meg inn i dette, men passer m-tech 2 dørpaneler rett på preface, eller må de moddes om inn mot hjulbuen bak?
325i! Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 Lenge siden jeg satt meg inn i dette, men passer m-tech 2 dørpaneler rett på preface, eller må de moddes om inn mot hjulbuen bak? jeg har gjor dette selv.du må korte de inn en del:)
winchester Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Hm, søren. Får man kjøpt disse i glassfiber tilpasset preface med grei passform noen steder?
winchester Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Hoho, dette her har blitt en super dag - nye ruter, og når jeg kom hjem stakk jeg innom posten, og jaggu - der lå Startec baklyktene og Assassin's Creed: Brotherhood Lyktene var perfekt!
winchester Skrevet November 17, 2010 Forfatter Skrevet November 17, 2010 Østgaard, tar bilder i morgen, er så sliten etter all kjøringen, pluss at nå er det tid for litt kos fremfor TV-en med PS3! m-alpin, ja du skal ha tusen hjertlig takk!
winchester Skrevet November 18, 2010 Forfatter Skrevet November 18, 2010 Kommer bilder når hele bilen er lakket. Han som lakker den har mye annet som skal gjøres, men avtalen var at jeg gjør den klar for lakkering, så lakker han når han har tid. Var en liten snartur borte der i dag tidlig og pusset ned dørene innvendig, og tok av maskeringen på bilen. I morgen blir dørene, bakluke hengsler, speil, dørhåndtak og listene på C-stolpene lakkert. Så skal jeg utover og montere på dører og bakluke, maskere opp igjen bilen så den er klar til å lakkeres for siste gang. Skal tro når det blir Har også levert inn mobilen til reperasjon fordi jeg knuste skjermen i beruset tilstand, så må finne frem et kamera å bruke de neste to ukene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå