Gå til innhold

Forbanna mandags BMW!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dette med hvilke kaliptere som passer om hverandre er Eirik Viste 92226544 god på. Han har fysisk prøvd endel bytter. Verd å høre med ham, men dette er vel ikke det største problemet ditt vel?

Kan du ikke prøve å rengjøre og smøre rundt stempelet og presse det litt inn og ut og movere det opp? Verdt ett forsøk.

Er redd Tech 7 blir endel stivere enn originalmassen. Det er lenge igjen til sommeren og greit å få det tett nå. Holder på med det samme selv på B3en etter en tur til lakkereren :x Tok fire dager med 1500watts vifte på døgnet rundt for å få det tørt. Nå har jeg rustrøde striper langs kanten på forsterkningene i gulvet! Sigaretttenneren når du vel fra girvelgeren? Får mulighetre forå rikle med noe slik at det løsner. Jeg fikk opp min ved å støvsuge :oops:

Det er utrolig hvor mye vann som renner inn fra døra når pakningen er dårlig eller sperren løsner eller er revnet.

Sitter det en motstand til regulatoren til coupeviften på E46? Den har på min 99m E39 530 drittat gitt meg samme utladnings symptom. Jeg slet ut 3 batterier a 1500kr før jeg byttet formotstanden. Nå har jeg topp batteri her i kulden i Asker og batteriet er ett år gammelt.

P

Motstand på vifta er skiftet for ca 1 år siden. Fuktsperra er tettet med tec7 og er testet og utprøvd, resultatet ble bra!

Sigarettenner foran girspak som luka har hengt seg.. Dette er en bil med trip-tronic så litt usikker hvordan jeg skal få kommet til under midtkonsollen :?

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 weeks later...
Skrevet

fikk bilen hjem fra verksted nettopp. Om jeg ville reparere den hos dem ville regningen komme på 25.000kr! Ekstra omkostninger dersom toppen må ny...

Dem trykktesta kjølesystemet og kom fram til toppakning har ryki.. I værste fall kan det være sprekk i topp :(

En jobb som kan gjøres selv? Jeg har skifta topp på bil før, men ikke på nyere diesel-biler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...