bmw-mads Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 hvordan justerer jeg bensin/luft mengde på m40b18?
SweetBMW Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 i DME med kodeprogram, eller med afpr. hvirfir vil du dette?
bmw-mads Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 den får bra magert med bensin :S
Fekzen Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 den får bra magert med bensin :S Hallå, Jag kan justera detta i programmet - men jag undrar först varför den får magert med bensin? Är det fel på den eller har du förändrat något själv i motorn? Mvh// A.Fekzen
SweetBMW Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 Ja det var det jeg tenkte og.. får du opp feil kode med lean mixture eller hva?
bmw-mads Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 jeg ha ikke diagnoseverktøy.. men får litt lite bensin.. men har en lmm til som jeg kan prøve... der lokket er av.. da får jeg jo justert bensin/luft? : )
SweetBMW Skrevet November 14, 2010 Skrevet November 14, 2010 hvordan vet du den får for lite bensin? ofte er det ikke bare en justering som skal til, det kan være falskluft den trekker og derfor den går magert. må ikke bare kaste deg på feil slik vettu..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå