LarsBMW Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Motoren er turbokonvertert i sommer. Frontmontert intercooler (ny), 2,5" rørgate. Dyre, kraftige trykkslanger fra Samco. Ny turbo, dumpventil, justerbar trykkregulator med trykkmåler, turbotrykksmåler. Dyser er fra E36 M3 3liter. Motoren har nytt slipesett. Clutchen har trykkplate fra Sachs race engineering og 4-PUK sinterlamell. Nytt i sommer det også. Eksos er 3" hele veien med flex kobling i fremre del og bakpotte i DTM stil. Selges helt komplett med girkasse, opphengsfester for intercooler og eksos osv. hvis jeg er fornøyd med budet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Du har bare brukt original hjerne? Hva er spesifikasjoner på turbo? Hva er pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 Du har bare brukt original hjerne?Hva er spesifikasjoner på turbo? Hva er pris? Orginal hjerne ja. Ikke datasprut eller chip. Justerbar tenning og justerbar trykkregulator på den. Har ikke specs på turboen. Er kjøpt av turbopower på Kongsberg og holder til +-250hk. Fin spoolup på denne motoren. Ønsker bud rundt 15.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet November 23, 2010 Forfatter Share Skrevet November 23, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet November 24, 2010 Forfatter Share Skrevet November 24, 2010 Motor kan beholdes og alt rundt kan selges som et turbokit hvis ønskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet November 25, 2010 Share Skrevet November 25, 2010 Bilder? Forsterket MLS toppakning, evt større dyser ? Hva lader du på? Litt off topic men, driver å bygger opp M10 turbo på min e28 518.. Hadde store problemer med tenningsbank, er det hos deg? Justert mye på tenninga, har du montert større dyser osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå