pajoe Skrevet November 14, 2010 Share Skrevet November 14, 2010 Etter at jeg kjøpte den siste E39'n til jentungen, er jeg nå så misunnelig på Webasto'n hennes at jeg har lyst til å ettermontere på fruens bil også. Er det noen som vet hva jeg må ha av elektronikkdingser (les moduler som det heter på BMWspråket) i tillegg til selve brenneren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 Finner en del brukte deler på Ebay. Men vil gjerne forsikre meg om at jeg får med alt som trenges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 Også lurer jeg på om obc'n finner ut av seg selv at nytt utstyr er montert, eller om jeg må på GS og programmere om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet November 14, 2010 Forfatter Share Skrevet November 14, 2010 Er det ingen som har ettermontert en dieselvarmer i en E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet November 15, 2010 Forfatter Share Skrevet November 15, 2010 Ingen som har peil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Jeg vet ihvertfall det at biler som er nyere enn 9/98 forstår selv at webastoen er montert når den er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 viewtopic.php?f=1&t=171390 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet November 16, 2010 Share Skrevet November 16, 2010 Hei Otis Da har du funnet info som jeg har oversett en plass Men gjelder det også for E61 2005 model eller bare fram til de kom? For hvis det er slik så trenger en jo ikke data. Men fikk mail fra Tyskland selger som sa at kun BMW verksted kunne montere på E61.... Kjedelig...men forsker litt til så finner man løsning.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet November 16, 2010 Forfatter Share Skrevet November 16, 2010 Jentungen sin bil er en 98", mens fruens er en 97". Bilene er jo omtrent identiske, så man skulle tro at det burde være gjennomførbart hvis man bare finner en delebil som har anlegget originalmontert. Det gjelder bare å forsikre seg om at man får med alt som trenges. Det var dette jeg håpte noen hadde greie på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Bumper denne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Etter det jeg har forstått, så er det nesten like greit å selge bilen for så og kjøpe seg en som har webasto Er det forresten navigasjonsystem i bilen, sånn med 4:3 skjerm eller 16:9 skjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet November 22, 2010 Forfatter Share Skrevet November 22, 2010 Etter det jeg har forstått, så er det nesten like greit å selge bilen for så og kjøpe seg en som har webasto Er det forresten navigasjonsystem i bilen, sånn med 4:3 skjerm eller 16:9 skjerm? Nope. Ingen av bilene har Navi. Salg av bilen er uaktuelt. Brukte over to måneder på biljakten på hver av bilene, for å finne eksemplarer med riktig pris/ tillstand. Men brukte deler er jo å få kjøpt. Det er bare å forsikre seg om at man får med det som trengs for ettermontering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet November 23, 2010 Share Skrevet November 23, 2010 Hvis det ikke er navi, så kjenner jeg ikke helt til hvordan systemet fungerer. På min i allefall, så gjennkjenner systemet komponentene automatisk og kommer opp i menyen på navigasjonen... Hvist du har funnet den bilen du skal ha, så skjønner jeg at du har lyst til å kjøpe brukt og instalere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå