Gå til innhold

Frakt av bil fra Narvik(eller Finnsnes) til Kristiansand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skal ha bilen sørover, fra Sørreisa (Finnsnes) til Kristiansand.

Er det noen som har noen erfaringer her?

Har sett på litt forskjellige løsninger.

1. Autotransport fra Narvik og helt fram (ca. 5000)

2. Hurtigruta til Bergen og Kjøre derfra (ca.4500)

?3. På toget fra Narvik ?Har hørt at dette er mulig, noen som vet noe om dette??

Skrevet

Ring autotransport eller autolink. Det er de som styrer med togtransporten fra Narvik. De henter bilen hos deg hvis du ønsker det. Regner med de har bil på Finnsnes ukentlig. Er sikkert innom Sørreisa og med jevne mellomrom.

Skrevet

Jeg kan kjøre. Skal hente en bil i Ski uansett. Autolink henter bilen hos deg, ihverstefall må du møte lastebilen på Buktamoen/Bardufoss. Den må da være kjørbar.

Koster ca 3400,- med moms sist jeg sendte en bil nedover til Drammen.

Skrevet

3400 med moms? Da kommer det nok ann på størrelsen, for vi betalte vesenstlig mer for vår Hiace som ble sendt fra Drammen til Bodø.

Skrevet

Det kan hende det er en vektgrense, eller at det rett og slett går på mål... Tror vi betale langt over 4000, men det kan hende jeg husker feil! Og det var bare til Bodø...

Skrevet

Takk for info.

Får ringe å høre med autotransport i morgen.

Få noen til å kjøre for deg :) Er jo like greit det. Ca 20 timers tur ish.
Den må da være kjørbar.

Bilen er kjørbar... vel 3 av 4 dempere er defekt da :P Så håper å få den fraktet hele veien.

Hadde det ikke vært for dette, samt. km tallet på strekningen så hadde jeg kjørt den ned selv.

Skrevet
3400 med moms? Da kommer det nok ann på størrelsen, for vi betalte vesenstlig mer for vår Hiace som ble sendt fra Drammen til Bodø.

Det er betydelig dyrere å sende bil nordover med Autolink/Autotransport.

Togvognene går som regel tomme sørover, så det de får med seg av retur er ren bonus.

Hadde vært litt rart hvis vi sendte tilbake like mange biler som vi mottok :)

Skrevet

Snakket med autotransport i dag, og de skal ha 5200kr for frakten Narvik-Kristiansand,

skulle jeg fått den henta på Bardufoss så ble det rundt 1000 kr ekstra :S så nei, blir nok å kjøre den ned til Narvik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...