AlXz Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 Har du en grill uten nyrer og bakrute senker? Har en pre facelift grillramme med nyrer. Er litt lakkrust på den... Har ikke bakrutesenker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 BUMP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jlien Skrevet August 14, 2011 Share Skrevet August 14, 2011 Hei! Har du sikkerhetssele til fremsete uten rifter/flenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 16, 2011 Forfatter Share Skrevet August 16, 2011 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucas1 Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 kor mye du vil ha for m3 speila???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiclexE36 Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Hei! Du har ikke sorte dørpaneler i skinn til coupe/cab også??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Nei dessverre. Har kun paneler til sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 Har du det interiør dekselet som sitter under rattet til en e36 coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Det store med hull/utskjæring til justerings-spaken for rattaksel-høyde ? (det har jeg ikke til coupe dsv, men til sedan.) Om du tenker på det lille sorte rett under rattet/hendelene så har jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Kan frakte deler til Grimstad området om noen ønsker. Kun dersom jeg har plass og slikt, så mest små deler, men mulig det blir turer med hiace også etterhvert. Bare å spørre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 hmm nå ble jeg litt usikker på hva du mener :S Du har vel ikke bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Det er ikke så lite som du skulle ha det til da Ja var dette jeg tenkte på, men vet du om det passer på coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 De pilene skal vise 2 forskjellige om du er med. Et lite og et stort. Om du tenker på det store til venstre der, så har jeg ikke tip coupe dessverre. (Har fra sedan, og de har ikke utskjøring til den ratt-justerings spaken (til å justere høyden på rattet)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 BUMP! Ved avtale har jeg muligheter for å ta med litt små ting mellom Moss-Grimstad Turen blir nok første tirsdag, så ta kontakt på tlf litt fort evt! 48 60 69 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå